آفتاب
سرلشکر فیروزآبادی:

اوکراین درس عبرتی برای کشورهای مستقل است

اوکراین درس عبرتی برای کشورهای مستقل است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به آنچه در عرصه ی تحولات و حوادث کشور اوکراین پدید آمده است اظهار داشت: تغییر نام میدان" استقلال" به " یورو" در کیف پایتخت اوکراین، نماد حکایتی است که با حمایت آمریکا و اروپا برای فرار این کشور از استقلال به وابستگی رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر سید حسن فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به آنچه در عرصه ی تحولات و حوادث کشور اوکراین پدید آمده است اظهار داشت: تغییر نام میدان" استقلال" به " یورو" در کیف پایتخت اوکراین، نماد حکایتی است که با حمایت آمریکا و اروپا برای فرار این کشور از استقلال به وابستگی رقم خورد.

وی افزود: دویست سال است که ملت های جهان برای استقلال مبارزه می کنند و همه کشورها روز ملی را در استقلال خود قرار می‌داده‌اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با درس‌آموز خواندن تحولات اوکراین برای سایر جوامع و ملل تصریح کرد: درسی که آمریکا و غربی‌های معتقد به لیبرال دموکراسی در اوکراین به ملت این کشور دادند، عبرتی تاریخی برای همه ملت‌های مستقل است که مراقب لبخندها و ایده‌های شیطانی ابر سرمایه‌داری باشند و فریب استکبار و عوامل آنرا نخورند.

سرلشکر فیروزآبادی تاکید کرد: ما برای ملت اوکراین آرزوی خوشبختی می کنیم لکن این عبرتی است که نمی توان از ذکر آن خودداری کرد.

کد N144303

وبگردی