آفتاب

اخباری از چهارمین روز برگزاری مسابقات سراسری قرآن در شیراز

اخباری از چهارمین روز برگزاری مسابقات سراسری قرآن در شیراز

همزمان با برگزاری چهارمین روز مسابقات سراسری قرآن کریم، اسامی 8 نفر راه‌یافته به مرحله نهایی رشته حفظ کل مشخص شد.

همزمان با برگزاری چهارمین روز مسابقات سراسری قرآن کریم، اسامی 8 نفر راه‌یافته به مرحله نهایی رشته حفظ کل مشخص شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اسامی 8 نفر راه‌یافته به فینال مسابقات حفظ کل قرآن، سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مشخص شدند که بر همین اساس؛ مصطفی اصفهانیان از استان اصفهان، بهزاد هژبری از استان اردبیل، حسن زرنوشه فراهانی ازاستان تهران، حسن سلیمانی از استان زنجان، محمدعلی اسلامی از استان تهران، محمود نوروزی از استان تهران، نوید رزمجو از استان فارس، موسی معتمدی از استان اصفهان که با کسب بیشترین نمرات راهی فینال این مسابقات شدند.

10 فینالیست رشته ترتیل بخش بانوان مسابقات سراسری قرآن معرفی شدند

هیأت داوران اسامی 10 نفر از خواهران متسابق رشته ترتیل، راه یافته به مرحله نهایی را معرفی کرد.

به دلیل بالا بودن سطح رقابت شرکت کنندگان و کسب امتیازات نزدیک و با نظر هیأت داوران و کمیته فنی مسابقات خواهران، تعداد 10 نفر به مرحله ِ فینال رشته ترتیل راه پیدا خواهند کرد.

براساس این گزارش، این اسامی عبارتند از؛ مریم فتحی‌زاده از البرز، آذرمان صادقی از گیلان، مرضیه توفیق نیا از آذربایجان شرقی، راضیه پور غلام از البرز، مریم ولی زاده از لرستان، معصومه صحرایی از اصفهان، ثنا منبوهی از خوزستان، عائده محبی از مرکزی، اعظم محمدی از بوشهر و زهرا عیدی پور از فارس.

11محفل انس با قرآن کریم امروز برگزار می‌شود

همزمان با برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، 11 محفل انس با قرآن امروز در استان فارس برگزار می‌شود.

در چهارمین روز مسابقات سراسری قرآن کریم همچون روزهای گذشته محافل انس با قرآن با حضور قاریان دعوت شده به این دوره از مسابقات برگزار می‌شود.

در روز چهارم مسابقات شهر شیراز میزبان شش محفل انس با قرآن کریم خواهد بود که با حضور قاریان ایرانی و مصری برگزار می‌شود.

این محافل در حسینیه رسول‌الله(ص) شهرک سیبویه، اله‌ربی، دبیرستان نمازی، نمازخانه تیپ 55 هوابرد، نمازخانه پادگان احمدابن موسی(ع) و دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

این محافل با حضور قاریانی هم‌چون قاسم مقدمی، احمدشحات احمدسید، وحید وکیلی، حمیدرضا احمدی‌وفا، میثم التمار، سیدجواد حسینی، عباس هاشمی، انصاری‌پور و سجادیان از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر برگزار شد.

همچنین مسجدجامع شهرستان سپیدان نیز از ساعت 18 میزبان یک محفل انس با قرآن کریم با حضور قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی کشور است.

مصلی نماز جمعه اقلید نیز در همین ساعت محفل انس با قرآن را با حضور حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی برگزار می‌کند، در همین راستا مسجد امام علی(ع) شهرستان ممسنی نیز میزبان قاریان کشوری خواهد بود.

مصلی نماز جمعه شهرستان‌های ارسنجان و آباده نیز در این روز میزبان دو محفل انس با قرآن کریم هستند که در آنها سیدجواد حسینی، عباس هاشمی، احمدشحات احمدسید و میثم التمار به تلاوت آیاتی از کلام‌الله وحی خواهند پرداخت.

در این محافل علاوه بر تلاوت قرآن کریم توسط قاریان بین‌المللی، گروه‌های تواشیح نیز به اجرای برنامه می‌پردازند، ضمن اینکه برنامه تفسیر قرآن نیز برای برخی از این محافل در نظر گرفته شده است.

این محافل از 27 بهمن‌ماه در شهرهای استان فارس آغاز شده است و تا روز هفتم اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

کد N144218

وبگردی