آفتاب

نخستین نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی مجلس سه شنبه تشکیل می شود

نخستین نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی مجلس سه شنبه تشکیل می شود

تهران-ایرنا- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری نخستین نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی مجلس در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: در این نشست تقویم کاری کارگروه ارائه می شود.

ایرج ندیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به تشکیل کار گروه اقتصاد مقاومتی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: این کارگروه متشکل از سه کمیته سیاست های مالی،سیاست های تجاری و کمیته کارآفرینی و اشتغال تشکیل شده است.

به گفته وی، این کارگروه نشست های با مسوولین و مقامات ارشد وزارتخانه ها، تشکل ها، اتاق های تعاون و بازرگانی، اصناف برگزار می کند تا اقدام به بازمهندسی قوانین بر اساس سیاستهای اقتصادی مقاومتی و سوگیری سیاست ها بر اساس اهداف مد نظر مقام معظم رهبری اجرا کند.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این کارگروه از جهت تشخیص موانع تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و اتخاذ راهکارهای آن از طریق تقنین و نظارت فعالیت می کند.

ندیمی اضافه کرد: نشست اولیه این کارگروه روز سه شنبه و با حضور اعضای آن برگزار می شود و در این نشست تقویم کاری ارائه شده و بر اساس آن برنامه ریزی خواهد شد.

وی یادآور شد: باید قبول کنیم سیاست های اقتصاد مقاومتی جامع تماممباحث و قوانینی است که طی سالهای اخیر در زمینه اقتصادی وجود داشته با اجرایی شدن آن زمینه برای مقابله با تهدیدات بیرونی و استفاده از ظرفیت های درونی کشور فراهم می شود.

سیام(4)**2021**1535
کد N143372

وبگردی