آفتاب

افزایش ساعت کار مراکز تعویض پلاک/ فعالیت مراکز تعویض پلاک بر اساس جدول زمانی

افزایش ساعت کار مراکز تعویض پلاک/ فعالیت مراکز تعویض پلاک بر اساس جدول زمانی

جانشین رئیس پلیس راهور از افزایش ساعت کار مراکز تعویض پلاک خودرو خبر داد.

سردار موسی امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام افزایش زمان ساعت کار مراکز شماره گذاری خودروها، اظهار داشت: به منظور تسهیل و تسریع خدمات شماره گذاری به متقاضیان با توجه به افزایش خرید و فروش خودرو در ماه پایانی سال ساعت کار واحدهای شماره گذاری مستقر در کارخانجات مراکز تعویض پلاک استانها و دفاتر خدمات خودرویی از ابتدای اسفندماه افزایش یافت.

وی ادامه داد: بر این اساس مراکز تعویض پلاک پایتخت در دهه اول اسفند از ساعت 7 صبح تا 17، در دهه دوم  اسفند از ساعت 7 صبح تا 19 و در دهه سوم نیز اسفند نیز از ساعت 7 صبح تا 22 باز بوده و به متقاضیان خدمات ارایه می کند.

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور، شعب استانها نیز دهه اول اسفند از ساعت 7 صبح تا 16، دهه دوم اسفند 7 تا 18 و دهه سوم اسفند نیز از ساعت 7 تا 20 فعال هستند.

امیری با بیان اینکه ساعت کار واحدهای شماره گذاری کارخانجات نیز افزایش یافته است تاکید کرد: این مراکز در دهه اول اسفند از ساعت 7:30 تا 17، دهه دوم اسفند از ساعت 7:30 تا 19 و دهه سوم اسفند نیز از ساعت 7:30 تا 22 به مردم خدمات ارایه می کند.

وی با بیان اینکه مراکز تعویض پلاک موظفند تا آخرین نفر را که در صف حضور دارد پذیرش کند افزود: در صورت نیاز ساعت کار مراکز بیش از این افزایش پیدا می  کند.

کد N142935

وبگردی