آفتاب

اسماعیل‌نیا: تحقق شعارهای دولت در عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی است

اسماعیل‌نیا: تحقق شعارهای دولت در عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم بردسکن، کاشمر و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی لازمه تحقق شعارهای دولت را در عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی دانست.

محمد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان، با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی گفت: اگر شایسته سالاری، اعتدال، تدبیر و فراجناحی اعمال شود قطعا می‌توانیم به اقتدار ملی دست پیدا کنیم.

وی گفت: مدیرانی نباید به دنبال خط و خط بازی‌های سیاسی بروند بلکه باید در جهت انسجام و وحدت انرژی‌ها گام بردارند و به فکر خدمت کردن و حل مسائل باشند.

نماینده مردم بردسکن، کاشمر وخلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از ارکان رسیدن به اقتصاد مقاومتی و اقتدار ملی وجود مدیران شایسته، توانمند و بدون حاشیه است.

اسماعیل‌نیا افزود: دولت باید در همه حوزه‌ها وارد کار شود تا خواسته مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کند.

وی افزود: اگر در حوزه آموزش و مهارت‌، تولید و بهره‌وری، صادرات، نظام بانکی، نظام گمرکی تدابیر لازم اتخاذ شود و مدل های عملیاتی ارائه شود قطعا اقتصاد مقاومتی و اقتدار ملی نیز تحقق پیدا می‌کند.

اسماعیل‌نیا با بیان اینکه مشکلاتی در وضعیت نقدینگی و مشکلاتی که در نظام بانکی و گمرکی کشور وجود دارد، افزود: 500 هزار میلیارد تومان سرمایه سرگردان در کشور تحقق اقتصاد مقاومتی امکان پذیر نمی‌کند مگر اینکه فرایندهای لازم دراین حوزه‌ها اصلاح شود تا انقلابی در اقتصاد صورت بگیرد.

نماینده مردم بردسکن، کاشمر و خلیل آباد گفت: کسانی که توانایی کاری را براساس تخصص خود دارند باید بکارگیری شوند و کسانی که از طریق خط و خط بازی های سیاسی پستی به آنها واگذار شده است باید حذف شوند تا در حوزه اقتصاد قوی‌تر و با سرعت بیشتری فرمایشات رهبری عملیاتی شود.

وی افزود: حضور مدیران شایسته و جهادی با انگیزه در سایه انسجام و برمحور ولایت می‌تواند کشور را در حوزه اقتصاد موفق کند.

انتهای پیام

کد N142934

وبگردی