آفتاب

شکل‌گیری صندوق توسعه ملی، در راستای اصول اقتصاد مقاومتی بوده است

شکل‌گیری صندوق توسعه ملی، در راستای اصول اقتصاد مقاومتی بوده است

مهر نوشت:

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزم و اراده مجلس برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در طرح ها و لوایح لحاظ می‌شود.

محمدحسن ابوترابی‌فرد در حاشیه مراسم ختم حاج ابوالفضل حاجی‌حیدری در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که برنامه‌های مجلس شورای اسلامی برای عملیاتی کردن سیاست اقتصادی مقاومتی چیست،گفت: اصول و مبانی اقتصاد مقاومتی در بیانات رهبر انقلاب در سیاست‌های کلی ابلاغی سال‌های گذشته ارائه شده و در سیاست‌های کلی ابلاغی این اصول به صورت مدون و با تبیین افق پیش‌رو و راهکارها مورد اشاره قرار گرفته است.

وی افزود: ما در برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه با نگاه به همین اصول مصوباتی داشتیم و در بودجه سالانه شکل‌گیری صندوق توسعه ملی با همین نگاه بوده است.

ابوترابی‌فرد تاکید کرد: امیدواریم با خط مشی‌هایی که اعلام شده به صورت قانونمند و با عزم و اراده‌ای جدی برای تحقق این اهداف قدم برداریم.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون‌های تخصصی کارشان را آغاز کرده‌اند، گفت: انشاءالله در طرح‌ها و لوایح خصوصا در بودجه سالانه بتوانیم جهت‌گیری‌های صحیحی در این زمینه داشته باشیم.

 

23503

کد N142579

وبگردی