آفتاب

سفر سرزده ضرغامی به مسجد سلیمان برای حل مناقشه «سرزمین کهن»

سفر سرزده ضرغامی به مسجد سلیمان برای حل مناقشه «سرزمین کهن»

رئیس سازمان صداوسیما به صورت سرزده و بدون اطلاع مسئولان استان خوزستان و به صورت انفرادی با حضور در شهر مسجد سلیمان با مردم و جوانان بختیاری این منطقه گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این دیدار که بیش از 3 ساعت طول کشید رئیس رسانه ملی ضمن شنیدن نظرات مردم درباره برنامه‌های صداوسیما و به ویژه مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» توضیحاتی به آنان ارائه کرد.

در ادامه مردم خونگرم و مهمان‌نواز مسجد سلیمان به همراه رئیس رسانه ملی با اقامه نماز جماعت در مسجد جامع این شهر به گفتگوهای خود ادامه دادند.

در این نشست تعدادی از برگزیدگان و منتخبان مردم طی سخنانی به تاریخ سراسر مبارزه و فداکاری قوم بختیاری، ارادت به ائمه اطهار علیهم السلام، تبعیت محض از امام راحل و رهبری معظم انقلاب و تقدیم شهدای فراوان به انقلاب اسلامی و نیز مبارزه بی‌امان با استکبار و صبر و استقامت در برابر مشکلات و سختی‌ها، بر عزت و عظمت ایران اسلامی تأکید کردند.

ضرغامی با تقدیر از رشادت‌های قوم بختیاری در طول تاریخ و به ویژه فداکاری‌های آنان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: موجب افتخار و غرور ماست که جوانان بختیاری با احساس اینکه در یک سریال تلویزیونی جایگاه واقعی آنان در مبارزه با استعمار و استکبار و به ویژه انگلیسی‌های تفرقه افکن مورد غفلت قرار گرفته با صدای بلند اعتراض خود را به دنیا اعلام کردند.

سریال «سرزمین کهن» ساخته کمال تبریزی پس از پخش چند قسمت به دلیل آنچه توهین به قوم بختیاری نامیده شد، توقیف شده است و فعلا روی آنتن نمی‌رود.

کد N142364

وبگردی