آفتاب

تشکیل گردان‌های خاص در بسیج

تشکیل گردان‌های خاص در بسیج

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: سیستمی که امروز در بسیج طراحی‌شده برای دفاع از مرز و بوم ایران است و این طراحی‌ها در قرارگاه‌های مخصوص به خود صورت گرفته و بدون بازتاب خبری مانورها و تمرینات خاصی هم به آنها داده می‌شود و گردان‌های خاص هم تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در گفت‌وگویی با شبکه اطلاع‌رسانی دانا، در پاسخ به سوالی در خصوص تهدیدات اخیر آمریکایی‌ها و اقدامات بازدارنده بسیج جهت مقابله با این تهدیدات، گفت: می‌توان به جرات گفت بسیج دارای پیچیده‌ترین سیتم دفاعی در دنیاست. سیستمی که امروز در بسیج طراحی شده برای دفاع از مرز و بوم ایران است و این طراحی‌ها در قرارگاه‌های مخصوص به خود صورت گرفته و بدون بازتاب خبری مانورها و تمرینات خاصی هم داده می‌شود و گردان‌های خاص هم تشکیل شده است.

تویسرکانی تاکید کرد: هرچند که اظهارات آمریکایی‌ها عملیات روانی است و جرات چنین کاری را ندارند ولی ما درباره همه اینها به طور جدی فکر و برنامه‌ریزی می‌کنیم؛ همانطور که فرمانده کل سپاه هم چندی پیش گفت ما سال‌هاست برای نبردی سرنوشت‌ساز آماده‌ایم، بسیج هم به عنوان یکی از رده‌های سپاه دارای یک آمادگی صد در صدی برای مقابله با هر نوع تهدیدی است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنانش در خصوص حضور بسیج در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی اظهار کرد: بسیج در عرصه‌ اقتصادی وارد حوزه اقتصاد مقاومتی و زمینه‌سازی برای تحقق این امر است و وارد مسائل پیمانکاری و تجاری نشده است.

وی گفت: بسیج همچنین در حال حاضر در بخش‌های دیگری مثل دامپروری، کشاورزی، ایجاد تعاونی‌های مردمی، اعطای وام‌های قرض الحسنه اقداماتی را انجام داده تا بتواند به اقتصاد کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند.

انتهای پیام

کد N142357

وبگردی