آفتاب

جنبش فتح: بدون قدس صلح ممکن نیست

جنبش فتح: بدون قدس صلح ممکن نیست

جنبش فتح با تاکید بر اینکه محمود عباس به آرمان‌ها و ارزش‌های ملت فلسطین پایبند است اعلام کرد: بدون قدس هیچ راهکاری برای صلح با اسرائیل عملی نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، عزام الاحمد، عضو کمیته مرکزی جنبش آزادی بخش فلسطین (فتح) ومسئول پرونده آشتی ملی در مراسمی در رام‌الله اعلام کرد: ملت فلسطین به قدرت‌های سازمان آزادی بخش در پیشبرد برنامه‌های ملی و پایبندی به ارزش‌های ملی اطمینان دارند.

وی تاکید کرد: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به آرمان‌ها و ارزش های ملی فلسطین پایبند است.

وی گفت: عباس پس از دیدارش با فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه در پاریس تاکید کرده که هر راهکاری برای صلح در هر شکل و به هر نامی اگر از راهکار تشکیل دو کشور در مرزهای 1967 عدول کند هیچ جایی در افکار ملت فلسطین و رهبران آن نخواهد داشت.

الاحمد خاطرنشان کرد: بدون قدس شرقی صلح با اسرائیل ممکن نیست و امکان ندارد که ما به جای قدس چیز دیگری را نمی‌پذیریم و صلح بدون تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای 1967 امکان پذیر نیست.

این مسئول فلسطینی در پایان بر اهمیت پایان اختلافات داخلی در فلسطین و برقرای آشتی ملی تاکید و اعلام کرد که رهبران فلسطین آماده تلاش برای پایان اختلافات داخلی هستند.

انتهای پیام

کد N141496

وبگردی