آفتاب

برومندی: مجلس از اقتصاد مقاومتی حمایت جدی می‌کند

برومندی: مجلس از اقتصاد مقاومتی حمایت جدی می‌کند

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس برای حمایت جدی از اقتصاد مقاومتی اعلام آمادگی می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدمهدی برومندی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمای هوای کشور، گفت: با بالا رفتن سرما و مصرف گاز، گاز صنایع به ویژه پتروشیمی به طور کامل قطع شد که این مساله سبب کاهش تولید کود شیمیایی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با کاهش کود شیمیایی مواجهیم که این مساله افزایش قیمت کود را در پی داشته است به همین دلیل لازم است تا تامین کامل مصرف داخل از صادرات جلوگیری شود.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی درخواست ارتقای برخی روستاها و فرمانداری مرودشت را مطرح کرد و از رییس‌جمهور خواست که زیرساخت‌های لازم در تخت جمشید، نقش رستم و نقش رجب را فراهم نماید.

برومندی در بخش دیگری از تذکر خود به وزیر نیرو برای تامین اعتبار آب آشامیدنی مرودشت و روستاهای اطراف آن و همچنین آماده کردن سیستم فاضلاب این منطقه تذکر داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه از وزیر صنعت خواست نهاده‌های دائمی مورد نیاز تولیدکنندگان شیر و دامداران را تامین کند چرا که آنها یازده ماه است که نهاده‌های خود را دریافت نکرده‌اند و این مساله خلاف اقتصاد مقاومتی است.

وی در پایان خواستار راه‌اندازی ایستگاه راه‌آهن مرودشت شد و از وزیر نیرو خواست نسبت به تسریع گازرسانی روستاها و استخدام نیروهای بومی در پتروشیمی اقدام کند.

انتهای پیام

کد N141438

وبگردی