آفتاب

آقامحمدی: هیات رییسه در جلسه غیرعلنی صبح امروز گزینشی عمل کرد

آقامحمدی: هیات رییسه در جلسه غیرعلنی صبح امروز گزینشی عمل کرد

تهران – ایرنا – عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هیات رییسه مجلس در جلسه غیرعلنی صبح امروز بصورت گزینشی افراد را برای دادن تذکر انتخاب کرد که این تبعیض بود.

ابراهیم آقا محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، در مورد جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه صبح امروز مجلس زمانی که جلسه غیرعلنی در حال علنی شدن بود، من خواهان دادن تذکری به این اقدام تبعیض آمیز هیات رییسه مجلس بودم که در نهایت به احترام برخی نمایندگان همچنان حدادعادل تذکرم را ندادم.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس اظهار داشت: تذکر من در مورد اطلاعاتی بود که آقای علی لاریجانی رییس مجلس در جلسه غیرعلنی امروز بیان کرد و من به برخی از این موارد ایراد داشتم. در این راستا یک نامه کتبی هم نوشته به آقای لاریجانی دادم و گفتم وزارت خارجه اطلاعات صحیح به شما نداده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس هفت نفر سخنرانی کردند که در این راستا هیات رییسه گزینشی و تبعیض آمیز عمل کرد.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در جلسه علنی صبح امروز خواهان دادن تذکر بود که بسیاری از نمایندگان با جمع شدن دور وی او را از این تذکر منصرف کردند.

آقامحمدی در این گفت و گو در مورد محتوای جلسه غیرعلنی صبح امروز و همچنین تذکرش صحبتی نکرد.

سیام**9121**1058**1535
کد N140711

وبگردی