آفتاب
وزیر اطلاعات:

باید سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را تقویت کنیم

باید سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را تقویت کنیم

وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان فارس گفت: امنیت مبتنی بر فرهنگ و باور ایمانی، امنیت پایدار و شکوفا است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وزیر اطلاعات امروز شنبه در جلسه شورای اداری استان فارس گفت: اعتقاد ما این است که وزارت اطلاعات باید به ماموریت‌های ذاتی خود بپردازد و نمی تواند به مسایل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی راهکارهای امنیتی ارائه دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی با بیان اینکه وظیفه وزارت اطلاعات تضعیف یک جناح و جریان خاص یا تقویت آن نیست گفت: وظیفه این وزارتخانه تامین امنیت است.

وی یکی از وظایف این وزارتخانه را تامین امنیت اطلاعات دانست و گفت: اگر می خواهیم شرایط اقتصادی کشور دچار تحول شود باید سرمایه گذاری داخلی و خارجی را تقویت کنیم. هدف ما حمایت از سرمایه گذاری سالم و مولد است و هر سرمایه گذاری که به ایجاد اشتغال کمک کند حمایت می شود.

وزیر اطلاعات سرمایه گذاری خارجی را نیز در کنار سرمایه گذاری در تامین امنیت مؤثر دانست و افزود: حمایت از سرمایه گذاری به این معنا نیست که برای پویایی اقتصاد، فسادها را نادیده بگیریم بلکه جلو فساد را می بندیم تا پویایی اقتصادی شکل گیرد.

وی گفت: این وزارتخانه از تولید کنندگان حمایت می کند و اگر کسی بخواهد از سرمایه گذاری هایی که به تولید و اشتغال ختم شود اشکال گیری کند با فرد خاطی مقابله می کند. پنجه فولادی وزارت اطلاعات برای چنگ انداختن به گلوی دشمنان است و در مقابل، دست نوازش و حمایت برای ملت خواهیم داشت.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: تامین امنیت در جامعه بسیار حساس است که در آن باید حق‌الناس رعایت شود و در این مسیر نسبت به مدیران که سرمایه های جامعه هستند بسیار حساس هستیم و حمایت می کنیم.

در این مراسم محسنی به عنوان مدیرکل اطلاعات استان فارس معرفی و از خدمات کریمی مدیرکل سابق قدردانی شد .

وزیر اطلاعات همچنین عصرامروز با آیت الله سید علی اصغر دستغیب نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

انتهای پیام

کد N139282

وبگردی