آفتاب

تابش: جلب رضایت جامعه هدف، باید راهبردی اساسی باشد

تابش: جلب رضایت جامعه هدف، باید راهبردی اساسی باشد

نماینده مردم اردکان در بازدید از اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان و در جمع شورای مدیران ستادی، با بیان این‌که این اداره با آحاد مختلف مردم خصوصا کارگران شریف و اقشار آسیب پذیر که عمدتا در شکل گیری انقلاب و دفاع از آن نقش محوری داشته اند پیوند و تعامل زیادی دارد گفت:عملکرد مطلوب و جلب رضایت جامعه هدف، باید بعنوان یک راهبرد اساسی مدنظر قرار گیرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ محمدرضا تابش اهتمام به تربیت نیروی انسانی کارآمد که بتواند منطبق بر استانداردهای روز دنیا و واقعیات و نیازهای جامعه، ماموریت‌های محوله را به انجام برساند ضروری برشمرد و گفت: باید آموزش کارفرمایان، کارگران و تمامی عواملی که در تولید و ارائه خدمات نقش آفرین هستند، مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم اردکان با بیان این‌که در قانون اساسی به حمایت از بخش تعاون توجه ویژه ای شده است تصریح کرد: روح انقلاب نیز مقوم تعاونی‌هاست و در بند 2 اصل 43 به اعطای تسهیلات بدون بهره به تعاونی‌ها تاکید شده که متاسفانه از آن غفلت شده است و دولت و مجلس باید توجه ویژه ای به این امر معطوف دارند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون کارگری مجلس، کارگران زحمتکش و صبور استان را انسان‌هایی شریف،متعهد،متدین توصیف کرد و بر لزوم رفع مشکلات آنان تاکید کرد و گفت: امنیت شغلی کارگران یکی از پایه‌های مهم امنیت در جامعه است و از وظایف دینی ما نیز محسوب می‌شود. تابش خالی ماندن حدود 50 درصد ظرفیت چارت سازمانی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان را چالشی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم دانست و از مسئولان امر در استان و وزارتخانه خواست این مشکل و نیاز را حل کنند.

نماینده مردم اردکان همچنین اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد مهندسین، تکنسین‌ها و کارگرانی از اتباع خارجی مرتبط با صنایع، ضرورت راه اندازی نمایندگی کنسولی وزارت خارجه در یزد کاملا محرز است و ان شاالله با پیگیری هایی که انجام خواهد شد، این امر عملی گردد.

وی بر فراهم آوردن بستر سرمایه گذاری گسترده در استان و تسریع در استفاده واحدهای واجد شرایط از اعتبارات صندوق توسعه ملی تاکید کرد.

انتهای پیام

کد N138847

وبگردی