آفتاب

تلاش کمیته اجرایی احیای خانه احزاب برای برگزاری مجمع عمومی تا پایان سال

تلاش کمیته اجرایی احیای خانه احزاب برای برگزاری مجمع عمومی تا پایان سال

تهران - ایرنا - عضو کمیته اجرایی احیای خانه احزاب گفت: تلاش کمیته بر این است که تا پایان سال مجمع عمومی یا کنگره خانه احزاب را با مشارکت فعال همه احزاب برگزار کند.

«امرالله شیخانی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: کمیته اجرایی فارغ از هر گونه گرایش و اعمال نظر سیاسی به دنبال پشت سرگذاردن دوره انتقال برای احیای خانه احزاب ایران است.

دبیر کل حزب مردم با بیان این که این کمیته تاکنون جلساتی را برای انجام امور برگزار کرده و بزودی نیز جلسات دیگری را برای برگزاری مجمع عمومی و کنگره خانه احزاب برگزار می کند، افزود: تلاش بر این است که مجمع عمومی تا پیش از پایان سال برگزار شود و در غیر این صورت در نیمه دوم فروردین ماه شاهد برگزاری این مجمع خواهیم بود.

شیخانی اظهار داشت: انتشار فراخوان برای برگزرای مجامع عمومی خانه احزاب و کنگره آن وظیفه اصلی این کمیته اجرایی است و از این رو در تلاش هستیم که این کار هرچه سریعتر انجام شود.

وی افزود: با برگزاری مجمع عمومی، اعضای شورای مرکزی و بازرسان خانه احزاب برای دوره جدید انتخاب می شوند و این نهاد فعالیت خود را به طور رسمی از سر می گیرد.

وی از حجت الاسلام حسین موسوی تبریزی، حسن غفوری فرد، یدالله طاهرنژاد،فاطمه راکعی، سید محمد میرمحمدی، امرالله شیخانی، امیر اسلامی تبار و مهدی پورنامدار به عنوان اعضای این کمیته اجرایی نام برد.

شیخانی درباره نحوه انتخاب اعضای این کمیته نیز گفت: پس از برگزاری جلساتی بین فعالان سیاسی و حزب با وزیر کشور و معاونان وی، این افراد که از سوابق فعالیت های خوبی برخوردار بودند و در چند دوره خانه احزاب در شورای مرکزی آن عضویت داشتند برای احیای خانه احزاب انتخاب شدند.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه کمیته احیای خانه احزاب ایران محل اعمال نظر سلایق سیاسی نیست، گفت: تلاش همه اعضا بر احیای مجدد این نهاد مدنی است و از این رو گرایش های سیاسی افراد در انجام امور اجرایی آن تاثیری ندارد.

سیام**2025 *1449
کد N138707

وبگردی