آفتاب

بندبازی وانت پیکان بر فراز همت

بندبازی وانت پیکان بر فراز همت

یک دستگاه خودروی وانت پیکان صبح امروز به روی کابل‌های فشار قوی اتوبان همت معلق ماند.

یک دستگاه خودروی وانت پیکان صبح امروز به روی کابل‌های فشار قوی اتوبان همت معلق ماند.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در ساعت 9:56 صبح روز شنبه وقوع یک مورد حادثه معلق ماندن خودرو میان زمین و هوا به آدرس خیابان گاندی، روی پل همت به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان ایستگاه‌های 89 و 49 به همراه گروه نجات سه و 13 به محل حادثه اعزام شده‌اند ادامه داد: پس از حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک دستگاه وانت پیکان حامل بار لبنیات به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از خارج شدن از پل به روی کابل‌های فشار قوی بزرگراه معلق مانده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه راننده این خودرو موفق به نجات خود شده بود گفت: خودروی وانت پیکان در شرایط عجیبی قرار گرفته و هر لحظه در معرض سقوط به کف بزرگراه همت بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات خود این خودرو را بالا کشیده و به محل امن انتقال دادند.

به گفته وی در جریان این حادثه ترافیک سنگینی در این محدوده از بزرگراه همت و خیابان گاندی ایجاد شده بود که به کمک عوامل راهور تسهیل در ترافیک انجام شد.

به گفته ملکی آتش نشانان حوالی ساعت 11:30 به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

انتهای پیام

کد N138259

وبگردی