آفتاب
باهنر در پاسخ به مهر؛

اتحاد همه فعالان سیاسی برای انتخابات معنا ندارد/ انتخابات یعنی رقابت

اتحاد همه فعالان سیاسی برای انتخابات معنا ندارد/ انتخابات یعنی رقابت

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال ائتلاف طیف جبهه پیروان، ناطق نوری و لاریجانی با دولت گفت: انتخابات باید طرفین داشته باشد معنا ندارد که همه فعالان سیاسی با هم متحد باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمدرضا باهنر در نشست خبری جزئیات همایش روز ملی مهندس را تشریح کرد.

وی از برگزاری همایش مهندسین روز دوشنبه در سالن همایش های برج میلاد خبر داد.

در ادامه این نشست خبرنگاران سوالات خود را مطرح کردند.

باهنر در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص منتفی شدن ائتلاف جبهه پیروان و لاریجانی و ناطق نوری با دولت گفت: انتخابات باید طرف و اطراف داشته باشد، معنا ندارد که هم فعالان سیاسی با هم متحد شوند این به معنای بی رنگ کردن انتخابات است، انتخابات یعنی رقابت و جلب توجه افکار عمومی.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعلام اینکه ائتلاف ها در دو سال آینده به چه صورت باشد خیلی زود است زیرا هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان در درون خود با هم اختلافات جدی دارند.

وی ادامه داد: ما آرزو داریم هم رقیبان ما به وحدت دست یابند و اختلافات را حل کنند هم تلاش داریم حداکثر وحدت میان اصولگرایان ایجاد شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک به 3 سال از عمر مجلس نهم باقی مانده یعنی اکثریت عمر مجلس نهم و دولت یازدهم باید با هم سپری شود بهتر است با هم همکاری کنیم و از پرداختن به نقاطی که باعث دلخوری و گلایه می شود خودداری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ای شدن بحث های تشکل ها مضر است اظهار داشت: دولت مشکلات زیادی در اقتصاد، دیپلماسی، تولید و اجتماع دارد که مجلس و دولت باید برای حل آنها همکاری کنند.

ادامه دارد...

 

کد N137908

وبگردی