آفتاب

عوامل نمایش «شمعدانی‌ها» به کمک بیماران آمدند

عوامل نمایش «شمعدانی‌ها» به کمک بیماران آمدند

عواید حاصل از فروش یکی از اجراهای نمایش «شمعدانی‌ها» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی به بیماران عضو انجمن بیماران دیستروفی عضلانی اختصاص داده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهروز افخمی، مرجان شیرمحمدی، حمید منوچهری و امیرعلی دانایی از جمله مهمانان اجرای جمعه شب نمایش «شمعدانی‌ها» بودند.

ایوب آقاخانی کارگردان این نمایش قبل از شروع اجرا در صحبت‌های کوتاهی گفت: «خوشحالم که می‌توانیم با این نمایش کمک کوچکی به این بیماران بکنیم. باید بسیاری را متوجه این بیماری پرهزینه کنیم. از همه کسانی که در این امیر خیر با ما هم‌قدم شدند تشکر می‌کنم. تشکر ویژه از کسانی دارم که بلیت‌های نمایش را خریداری کردند، اما اینجا نیستند و نیت آن‌ها فقط انجام یک کار خیر بود.»

آقاخانی از حمید منوچهری پیشکسوت دوبله و امیرعلی دانایی بازیگر فیلم‌های «اشباح»، «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» هم خواست چند کلمه‌ای صحبت کنند. منوچهری در‌این‌باره گفت: «ایوب گفت برای شما بلیت کنار می‌گذارم و برای دیدن نمایش بیاید، اما من خواستم خودم بلیت بگیرم و در این امر خیر شرکت کنم. خوشحالم که چنین مراسمی برگزار می‌شود و ما می‌توانیم به هم کمک کنیم.»

امیر علی دانایی بازیگر سینما، تئا‌تر و تلویزیون نیز در صحبت‌های کوتاهی با اشاره به اینکه تجربه همکاری با ایوب آقاخانی را در نمایش‌هایش داشته است و امیدوار است باز هم این فرصت برایش پیش بیاید گفت: «در این مدت در مورد بیماران سرطانی و کمک به آن‌ها زیاد شنیدیم و در مراسمی که برای کمک به آن‌ها ترتیب داده می‌شود شرکت کردیم. لازم است به بیماران سرطانی و بیماران دیگر که هزینه‌های معالجه آن‌ها زیاد است کمک کنیم، اما این بار در مورد بیماران دیستروفی عضلانی صحبت می‌کنیم که بیماری بسیار سختی است و شاید کمتر از آن‌ها شنیده باشیم.»

گروه تئا‌تر «پوشه» یکشنبه چهارم اسفند نیز عواید حاصل از فروش بلیت‌های نمایش «شمعدانی‌ها» در ساعت 19:30 را به اعضای انجمن بیماران «دیستروفی عضلانی» اختصاص می‌دهد.

آناهیتا همتی، حمیدرضا نعیمی، مرضیه صدرایی، وحید نفر، محسن رستگار، کیوان خانبگی، علی میلانی بازیگران این نمایش هستند.

58247

کد N137696

وبگردی