آفتاب
سردار فدوی:

دشمن گزینه‌های روی میز ملت ایران را درک نمی‌کند

دشمن گزینه‌های روی میز ملت ایران را درک نمی‌کند

همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ادبیات این روزهای دشمنان نشان می‌دهد که آنها گزینه‌های روی میز انقلاب اسلامی و ملت ایران را درک نمی‌کنند.

دفاع > سپاه- همشهری آنلاین:
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ادبیات این روزهای دشمنان نشان می‌دهد که آنها گزینه‌های روی میز انقلاب اسلامی و ملت ایران را درک نمی‌کنند.

به گزارش مهر از بندر عباس سردار علی فدوی پیش از ظهر جمعه در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش الی البیت المقدس در شهرستان بندرعباس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در جهت تغییر رویکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده اند اما در سایه دین اسلام و رهبری‌های حکیمانه حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری در مقابل ملت ایران شکست خورده اند.

وی ادامه داد: بسیجیان و رزمندگان اسلام و عاشقان حقیقی نظام جمهوری اسلامی تا پای جای در مسیر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهند کوشید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به جنگ فیزیکی و نظامی دشمنان با ملت ایران تصریح کرد: پس از گذشت مدتی از جنگ تحمیلی، استکبار جهانی متوجه شد که صدام در برابر ایران شکست خورده و نمی تواند دوام بیاورد و به نوعی خود وارد عرصه شده و حمایت ها از صدام را بسیار افزایش دادند اما در این نبرد حقیقی حق علیه باطل این ملت ایران بود که پیروز شد.

سردار فدوی با بیان اینکه بسیجیان و رزمندگان اسلام هر روز توان خود را افزایش داده اند اظهار داشت: این روزها گزینه های روی میز ملت ایران همانند دین اسلام، جهاد، شهادت ، پیروی از پیامبر بزرگوار اسلام و ائمه اطهار و همچنین قیام عاشورا ، دشمن را در برابر ملت ایران عاجز و ناتوان کرده و دشمن این گزینه های ملت ایران را درک نمی کند.

وی اضافه کرد: توان دفاعی و نظامی ملت ایران امروز به قدری بالا رفته که دشمنان از درک و فهم آن عاجز هستند و سراسر خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان تحت نظر جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران بسیار بیش از دوران دفاع مقدس آماده نبرد حق علیه باطل است و توان بازدارندگی ملت ایران موجب شده تا دشمنان جرات نگاه چپ به ملت ایران را نداشته باشند.

رزمایش الی البیت المقدس به مدت دو روز با حضور هفت هزار بسیجی در شهرستان بندرعباس برگزار شد.

کد N136850

وبگردی