آفتاب

جنتی/1/: مردم آمریکا و 4تا آدم خواهان رابطه با این کشور را قبول ندارند

جنتی/1/: مردم آمریکا و 4تا آدم خواهان رابطه با این کشور را قبول ندارند

خطیب موقت این هفته نماز جمعه تهران گفت: یک عده در این مملکت در حال ساختن شبکه ‌های زیرزمینی برای رابطه با آمریکا هستند و من نمی‌دانم که اینها از کوزه ای که آمریکا از آن نوشیده چه خورده‌اند که اینها به دنبالش می‌روند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران از مردم کشورمان به خاطر حضور مقتدارنه و عزتمند در راهپیمایی 22 بهمن تشکر و قدردانی کرد و گفت: این حضور، دشمن شکن و دشمن‌کورکن و دوست شاد کن و یک حماسه سیاسی بود.

وی افزود: در شرایطی که دشمن پروریی و وقاحت می‌کند و حرف‌های بد می زند، مردم ما به غیرتشان بر می‌خورد تحقیر را تحمل نمی‌کنند. وقتی 4 تا یانکی آن طرف دنیا مردم مسلمان را تحقیر می‌کنند این موضوع برای ما قابل تحمل نیست و البته آنها این چیزها را نمی‌فهمند.

وی خطاب به مردم گفت:‌ آفرین بر شما و ان‌شاءالله خداوند به حق قرآن شما را عزیزتر و دشمنان‌تان را ذلیل تر کند.

جنتی با بیان اینکه این راهپیمایی و حضور برای دشمن پیام‌هایی داشته است، گفت: مردم در این راهپیمایی این پیام را به دشمن دادند که ما از روی میز شما نمی‌ترسیم آنها گفتند که ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم و این لبخند تحقیرآمیز به آمریکا است یعنی می‌خواهی ما را بترسانی در حالی که ما هشت سال جنگیدیم؟ ما به آمریکا می‌گوییم اگر مردی بیا.

وی با تاکید بر اینکه مرگ بر امریکا اولین گزینه روی میز ما است گفت: این شعار تمام مردم بود و پیام دیگر مردم ما نیز وحدت بود ما معتقدیم که اگر هر اختلافی هم با هم داریم در مقابل دشمن و آمریکا وحدت کلمه داریم و اختلافات داخلی سبب نمی‌شود که دشمن را فراموش کنیم ضمن اینکه استقامت و مقاومت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین همچنین نترسیدن از دشمن و مرگ گزینه‌ها وپیام‌های دیگر ما در این راهپیمایی بوده است.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران در ادامه اظهار کرد: در این راهپیمایی همچنین مردم به مسوولین نیز پیام دادند و آن این بود که همانطور که ما با دعوت شما به صحنه آمدیم از شما هم انتظار داریم که به مشکلاتمان برسید و تورم را تا آنجایی که می‌توانید مهار کنید البته من نمی‌خواهم بگویم که می توانند تورم را به صفر برسانند اما هر کاری که می‌توانید انجام دهید البته آنها در این اندیشه هستند.

جنتی همچنین گفت: مردم ما پیام دیگری به مسوولین دادند و آن حضور عزتمند و مقتدارنه آنها در همه صحنه‌ها است آنها گفتند اگر ما مردم ضد آمریکایی هستیم شما هم ضدآمریکایی باشید نه اینکه مردم یک راهی بروند شما بخواهید راه دیگری بروید.

وی در ادامه گفت: یک عده در این مملکت در حال ساختن شبکه ‌های زیرزمینی برای رابطه با آمریکا هستند و من نمی‌دانم که اینها از کوزه ای که آمریکا از آن نوشیده چه خورده‌اند که اینها به دنبالش می‌روند. قرآن درباره اسراییل می‌فرماید که این گوساله‌پرستان، گوساله‌پرستی در اعماق قلبشان نفوذ کرده بود. یک عده هم آمریکاپرستی، آمریکا دوستی در اعماق وجودشان بوده و هست و هر وقت مناسبتی پیدا شد چیزی می‌گویند و لگدی می‌زنند.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران افزود: آیا شما 4تا آدم می خواهید با آمریکا رابطه برقرار کنید یا مردم؟ مردم نه آمریکا را قبول دارند و نه شما را. چرا راهتان را از مردم جدا می‌کنید؟ این کار شما باطل است به نتیجه نمی‌رسد و هر چقدر در جلسات مخفی‌تان پیام بگذارید مردم با شما نیستند و تا مردم هم نخواهند کاری صورت نمی‌ گیرد. پیشاپیش مردم هم مقام معظم رهبری هستند.

جنتی گفت: تصور می‌کنید اگر روزی بر فرض محال در به روی آمریکا گشوده شد و آنها دوباره در این مملکت نفوذ کردند چه تاجی بر سر شما و این مردم می‌زنند؟ اینها هنوز به جای نرسیده فضولی و دخالت می‌کنند مثلا می‌گویند چرا وزیر خارجه ما بر سر مزار شهید مغنیه رفته است باید به آنها گفت اف بر بی‌حیایی شما این شهید، شهید حزب الله است و شهدا چه در ایران و چه در لبنان در دل ما جای دارند. فضول به تو چه ربطی دارد.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران خاطر نشان کرد: به ما می‌گویند که شما باید در مسائل هسته‌ای کوتاه بیایید و برنامه‌های موشکی‌تان را متوقف کنید تو چه کاره‌ای که این حرفها را به ما می‌زنی؟ برنامه‌های موشکی ما چه ربطی به تو دارد؟ ما باید قدرت دفاعی داشته باشیم. قدرت دفاعی‌مان را سلب کنیم که هر وقت خواستیم بر سر ما بتازی؟

وی افزود: بدانید اگر آنها آمدند دمار از روزگار اسلام،‌انقلاب،‌انقلابیون و حزب‌اللهی‌ها درمی‌آورند. اینها شرف،‌اخلاق، وجدان، انسانیت ندارند که ببینند چقدر باعث بی‌پناه و بیچاره شدن انسانها در افغانستان و فلسطین شدند. آنها هر جا که رفته‌اند کارشان آدم‌کشی بوده است و الان هم همین تکفیریهای را پشتیانی می‌کنند و باعث قتل‌عام در سوریه می شوند آن وقت به ما می‌گویند از سوریه حمایت نکنید باید به آنها گفت به تو چه ربطی دارد. آنها برادر مسلمان ما هستند ما از غیرمسلمان حمایت می‌کنیم چه برسد به مسلمان مظلوم.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران گفت: به ما می‌گویند ارتباطاتان را با حزب‌الله قطع کنید مگر چنین چیزی می‌شود؟ هنوز به جای نرسیده‌اند این توقعات را دارند وای به حال اینکه بر طبق نقشه عده‌ای رابطه برقرار شود و سیاست‌ گذاری کنند من به این عده هشدار می‌دهم که راه‌تان را عوض کنید به راه مردم بپیوندید.

ادامه دارد...

کد N136453

وبگردی