آفتاب
آیت‌الله جنتی:

اولین گزینه روی میز ملت ایران مرگ بر آمریکا است

اولین گزینه روی میز ملت ایران مرگ بر آمریکا است

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه مرگ بر آمریکا اولین گزینه روی میز ما است، گفت: مردم با حضور در راهپیمایی اعلام کردند مشتاق گزینه های روی میز آمریکا بوده و این یعنی لبخند تحقیرآمیز به آمریکا.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله جنتی خطیب این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: از همه مردم برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن تشکر می کنم. در شرایطی که دشمن پررویی می کند و کارهای زشت انجام می دهد و حرف های بد می زند، مردم ما به غیرتشان برخورد و با حضور پرشکوهشان اعلام کردند ذلت را تحمل نمی‌کنند.

وی افزود: مردم ما تحقیر را تحمل نمی کنند و درصد بالای حضور مردم نسبت به سال گذشته این را ثابت می کند. خدا شما را عزیز و عزیزتر کند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم نشان داد که مردم از گزینه روی میز آمریکا نمی ترسند و پیام ملت ما این بود که مشتاق گزینه های روی میز هستیم و این یعنی لبخند تحقیرآمیز به آمریکا.

آیت‌الله جنتی با تاکید بر اینکه مرگ بر آمریکا اولین گزینه روی میز ما است، تصریح کرد: مرگ بر آمریکا، شعار تمام مردم و شعارهای دیگر وحدت مردم با وجود اختلافات داخلی در مقابل آمریکا بود و نشان داد اختلافات داخلی سبب نمی شود وحدت را فراموش کنیم.

وی بیان کرد: دفاع از مردم فلسطین گزینه دیگر روی میز ما بود همچنین نترسیدن از دشمن و مرگ، پیام دیگری بود که مردم ما به مسئولان دادند.

ادامه دارد...

کد N136359

وبگردی