آفتاب
استاندار فارس:

قرآن امروز از گوشه اتاق‌ها بیرون آمده است

قرآن امروز از گوشه اتاق‌ها بیرون آمده است

استاندار فارس گفت: تنها راه نجات از منجلاب مشکلات و گرفتاری‌ها، تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، سیدمحمد احمدی عصر پنجشنبه - اول اسفند ماه - در آیین افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف فارس، گفت: عطر دل‌انگیز قرآن امروز نه تنها در شیراز که در استان فارس و حتی ایران اسلامی فراگیر شده است.

وی افزود: اگر چشم دل باز کنیم تابش انوار الهی و بارش برکات قرآن را می‌توان در سراسر استان فارس و بلکه کشور، به واسطه برگزاری این مسابقات سراسر نور، مشاهده کرد.

استاندار فارس، برپایی مسابقات قرآنی را نوعی ابراز ارادت به قرآن و احکام الهی دانست و تصریح کرد: باید توجه داشت که مفسران قرآن، اهل بیت(ع) و عترت هستند و می‌توان با تمسک به آن از منجلاب مادیات و گرفتاری به مادیات نجات پیدا کرد.

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی در عصر حاضر قرآن از مهجوریت خارج شده و از گوشه اتاق و قبرستان‌ها بیرون آمده و به عرصه اجتماع راه یافته است.

وی تصریح کرد: اگر مهجوریتی وجود دارد، مشکل از ما است؛ چرا که خودمان را از قرآن دور کرده‌ایم، مهجوریت و دوری از قرآن و اهل بیت(ع) برای ما مشکل‌ساز است و هرگاه از این دو ریسمان الهی دور شدیم، مشکلات ما را احاطه کرد.

استاندار فارس گفت: هر کس از قرآن و اهل بیت(ع) فاصله گرفت بی‌تردید با مشکلات زیادی مواجه خواهد بود؛ زیرا تنها تمسک به این دو ریسمان الهی متضمن زندگی سعادتمند دنیا و آخرت هر انسانی است.

انتهای پیام

کد N136291

وبگردی