آفتاب

سوچی ۲۰۱۴ / نگاهی به رقابتهای روز چهاردهم المپیک زمستانی

سوچی ۲۰۱۴ / نگاهی به رقابتهای روز چهاردهم المپیک زمستانی

روز چهاردهم بازی‌های المپیک زمستانی با درخشش زنان کانادایی در کسب دو مدال طلای رشته کرلینگ و هاکی روی یخ پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، چهاردهمین روز بازی‌های المپیک در حالی سپری شد که آلمان به رده سوم جدول رده بندی سقوط کرد و آمریکا با رسیدن به رده دوم خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی مطرح کرده است.

در ادامه نگاهی به رویدادهای روز سیزدهم (۲۰ فوریه) می‌اندازیم.

*در رشته کرلیگ بانوان، کانادا به مدال طلا رسید، سوئد نقره گرفت و بریتانیا به مدال برنز دست یافت.

نتایج دیدارهای کرلینگ بانوان به شرح زیر است:

فینال: کانادا ۶ - ۳ سوئد

رده بندی: بریتانیا ۶ - ۵ سوئیس

*در اسکیت روی یخ نمایشی و در بخش آزاد زنان، آدلینا سوتنیکووا از روسیه مدال طلا گرفت، یونا کیم از کره جنوبی به مدال نقره رسید و کارولینا کاستنر از ایتالیا مدال برنز را به گردن انداخت.

*در اسکی آزاد و در بخش کراس مردان، هر سه مدال به اسکی بازان فرانسوی رسید. در این بخش ژان فردریک شاپوس طلا گرفت، آرنواد بوولنتا به مدال نقره دست یافت و جاناتان می‌دول به مدال برنز رسید.

*دررقابت‌های اسکی آزاد و در بخش هاف پایپ زنان، مدی بامن از آمریکا طلا گرفت، ماری مارتینود از فرانسه به مدال نقره رسید و آیاینا اونوزوکا از کره جنوبی به مدال برنز دست یافت.

*رقابت‌های هاکی روی یخ زنان نیز با قهرمانی کانادا به پایان رسید. در این رشته آمریکا مدال نقره گرفت و سوئیس به مدال برنز دست یافت.

نتایج دو دیدار پایانی هاکی روی یخ زنان به شرح زیر است:

فینال: کانادا ۳ - ۲ آمریکا

رده بندی: سوئیس ۴ - ۳ سوئد

*در رقابت‌های اسکی نوردیک کمبینه و در بخش ۴ در ۵ کیلومتر صحرا نوردی مردان، نروژ به مدال طلا رسید، آلمان مدال نقره گرفت و اتریش به مدال برنز اکتفا کرد.

انتهای پیام

کد N136018

وبگردی