آفتاب

ملکه زیبایی در تظاهرات كشته شد+عكس

ملکه زیبایی در تظاهرات كشته شد+عكس

جنیزس کارمونا، یک ملکه زیبایی ونزوئلایی، در پی مشارکت در تظاهرات مخالفان دولت این کشور در شهر والنسیا از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان، درگذشت.




به گزارش آفتاب به نقل از بهارنیوز، جنیزس کارمونا 22 ساله، دانشجوی رشته جامعه شناسی، ملکه زیبایی ایالت کارابوبو و مدل لباس معروف، چهارمین قربانی خشونت‌هاي جاری در ونزوئلا است که  در کاراکاس، پایتخت این کشور ادامه دارد. یکی از تظاهرکنندگان به محض مشاهده به زمین افتادن کارمونا، وی را بر روی دستان خود  و با موتورسوار به بیمارستان رساند، اما علیرغم تلاش چند ساعته پزشکان برای نجات جانش، در نتیجه شدت خونریزی درگذشت.
گفته مي‌شود روزنامه‌هاي رسمی ونزوئلا در نتیجه درخواست و فشارهای دولت، از انعکاس خبر کشته شدن کارمونا خودداری کردند اما انتشار عکس‌هاي آغشته به خون وی در شبکه‌هاي اجتماعی در حالیکه توسط جوانی که ترک یک موتورسیکلت نشسته و تلاش دارد او را به بیمارستان برساند، معترضان مخالف رئیس جمهور را متحدتر شده از وی خواسته اند تا از قدرت کناره گیری کند. مادورو در واکنش به این درخواست با صدور بیانیه ای که از تلویزیون این کشور پخش شد، اعلام کرده آنانی‌که در انتظار کناره گیری وی از قدرت هستند، باید تا سال 2016، موعد انجام انتخابات، منتظر بمانند و قدرت را هرگز به اپوزیسیون واگذار نخواهد کرد.
کد N135984

وبگردی