آفتاب

یونسی: توسعه همه جانبه بدون حضور احزاب ملی امکانپذیر نیست

یونسی: توسعه همه جانبه بدون حضور احزاب ملی امکانپذیر نیست

تهران- ایرنا- دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت ها گفت: توسعه همه جانبه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بدون حضور احزاب ملی و پذیرش هویت های جدید امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی در ششمین کنگره حزب اراده ملت ایران که در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش در حال برگزاری است، افزود: جامعه بدون هویت های جدید حتما به استبداد منجر می شود و جامعه به بن بست می رسد.

وی با بیان اینکه تعدد احزاب بستگی به شرایط دارد، اظهار داشت: مهم رقابت حزبی و سیاسی است و باید بتوانیم یکدیگر را تحمل کنیم و مخالف خود را بپذیریم.



** حذف یکی از دو جریان اصلاح طلبی یا اصولگرایی منطقی نیست

یونسی ضمن ترسیم سابقه دو جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی در کشور گفت: سابقه این دو جریان به پیش از انقلاب و حتی دوره مشروطه می رسد و اکنون نیز امکان حذف این دو و یا یکی از آنها نه منطقی و نه امکانپذیر است.

به گفته وی، کسانی که می گویند یک جریان حذف شده است، چشم خود را بر واقعیات می بندند اگر جریان اصلاح طلبی در مقاطعی با نجابت و برای همراهی با انقلاب اسلامی و وحدت ملی کوتاه آمد و همراهی کرد، این نشات گرفته از ذات و خاصیت اصلاح طلبی است و سکوت دلیل بر حذف و نابودی نیست.

ادامه دارد...

سیام**2021 **9012 * * 1418
کد N135899

وبگردی