آفتاب
نایب رییس جبهه پیروان:

جوانگرایی، همدلی و وحدت با اصولگرایان جزیی از برنامه های آینده

جوانگرایی، همدلی و وحدت با اصولگرایان جزیی از برنامه های آینده

تهران- ایرنا- نایب رییس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری با بیان این که جبهه در برخی استانها نیازمند جوانگرایی و دمیده شدند نفسی تازه است، گفت: وحدت با اصولگرایان در تمامی استانها باید مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، اسدالله بادامچیان روز پنجشنبه در اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری در مدرسه شهدای موتلفه به عنوان آخرین سخنران اجلاس، اظهارداشت: ما در جبهه دغدغه قدرت نداریم بلکه کار سیاسی را برای خود تکلیف می دانیم.

بادامچیان خطاب به به دبیران جبهه پیروان گفت : وحدت با اصولگرایان در تمام استانها باید به شکل جدی انجام پذیرد و به آن اهتمام ویژه ای شود.

نایب رییس جبهه پیروان این جبهه را حزب ندانست اما اعضای آن را اشخاصی با تجربه در فعالیت های سیاسی معرفی کرد و خواستار هماهنگی بیشتر آنان با یکدیگر شد.

بادامچیان گفت: جبهه پیروان متشکل از شخصیت های اصولگرایی است که تمامی اعضا باید نوعی همراهی و هماهنگی را داشته باشند و این اقدام فقط منوط به زمان انتخابات نشود بلکه پیش از انتخابات نیز انجام پذیرد.

وی در ادامه توصیه کرد تا فعالان جبهه نسل جوان و جویای نام را جایگزین افراد کهنسال کنند و فضا را برای فعالیت جوان ترها باز کنند.

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به هماهنگی اصلاح طلبان با یکدیگر گفت: ما نیز باید بر اساس خط ولایت به این هماهنگی دست یابیم و شرط این موضوع در این است که دوستان در مواضع کلان، اعضای جبهه را یاری کنند.

بادامچیان ادامه داد: مواضع جبهه باید هماهنگ با همه کشور تنظیم شود و اگر لازم بود این موضعگیری ها خدمت رهبری و رییس جمهوری برسد که البته در گذشته نیز نامه هایی را به مقام معظم رهبری و رییس جمهوری داده بودیم.

وی در ادامه به بحث انتقاد سازنده از مسئولان کشور اشاره کرد و گفت: البته انتقاد باید به گونه ای باشد که دشمن نتواند موضعی بگیرد و باید در صحبت ها و نقدها دقت لازم انجام شود.

این فعال اصولگرا در ادامه درباره بحث توافق ژنو نیز گفت: مواضع ما در این زمینه همان بیانات و دیدگاه های رهبر معظم انقلاب است و با این نوع رویکرد پیش خواهیم رفت.

بادامچیان درباره ارزیابی کردن عملکرد دولت یازدهم نیز گفت: هنوز برای نظردهی و ارزیابی عملکرد دولت زود است و باید به این دولت مهلت لازم داده شود و بعد از آن نظر دهی کرد.

وی به بحث یارانه ها نیز اشاره ای داشت و گفت: در بحث یارانه ها یکی از بزرگترین اشتباهات در حال انجام است چرا که اگر بخواهند دوباره برای پرداخت یارانه نقدی نام نویسی کنند اشکالاتی پیش می آید و جایگاه جمهوری اسلامی ایران و یا تعداد فقرای آن دستمایه رسانه های غربی می شود و نوعی آبروی قشر ضعیف خواهد رفت.

این عضو جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری در ادامه یاد و خاطره مرحوم عسگر اولادی و سایر همکاران خود را در این تشکل سیاسی گرامی داشت.

اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری روز پنجشنبه در مدرسه شهدای موتلفه و با حضور دبیران استانی این تشکل سیاسی و تمامی نیروهای زیر مجموعه برگزار شد.

سیام**7261**1478
کد N135386

وبگردی