آفتاب
با صدور بیانیه‌ای

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اقدام تروریستی اخیر در بیروت را محکوم کرد

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اقدام تروریستی اخیر در بیروت را محکوم کرد

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در نزدیکی رایزنی فرهنگی کشورمان در لبنان، این اقدام را تلاش مذبوحانه جریان‌های تکفیری در چارچوب برنامه‌های رژیم صهیونیستی برای مقابله با جریان اصلی فرهنگی منبعث از اسلام ناب محمدی(ص) دانست.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این بیانیه آمده است:

«بسمه تعالی

حمله به رایزنی فرهنگی کشورمان در بیروت نشان از آن دارد که جریان اصیل فرهنگی که جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از امام راحل عظیم الشان(ره) و با هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آن را نمایندگی می‌کند به حدی از بالندگی رسیده است که جریان های تکفیری و مزدوران رژیم صهیونیستی عاجزانه و برای مقابله با آن به اعمال خشونت بار و حملات ددمنشانه روی آورده‌اند.

با اطمینان می‌گوییم: آنهایی که با حرکت در چارچوب برنامه‌های رژیم صهیونیستی برای خاورمیانه، خیابانهای شهرهای منطقه را از خون مردم رنگین می‌سازند و چهره‌ای بی‌ثبات از کشورهای اسلامی در معرض دید جهانیان قرار می دهند، خیانتی نابخشودنی را مرتکب شده و هیچ پاسخی در برابر عقل، تاریخ و ملت‌های مسلمان نخواهند داشت.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن تجلیل از ایستادگی ملت آگاه و صبور لبنان با خانواده شهدای این حادثه اظهار همدری نموده و بر این باور است که استقامت و ایستادگی آگاهانه ملت‌های منطقه در برابر جریان تفرقه و نفاق، در‌ آینده ثمراتی عظیم و نتایجی غیرقابل باور را به همراه خواهد داشت.

ما همچنان بر ادامه راه پر افتخار خود که شهیدان اقتدار فرهنگی، گنجی، رحیمی و حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم انصاری جان خویش را برای آن فدا نمودند، پای می‌فشاریم و تلاش خواهیم کرد تا حامل اقتدار معنوی نظام در خارج از کشور باشیم.»

انتهای پیام

کد N135305

وبگردی