آفتاب
اخبار سوریه/

تسلط ارتش سوریه بر منطقه الیرزن در القنیطره/ راهپیمایی ساکنان زینبیه دمشق علیه تروریست ها

تسلط ارتش سوریه بر منطقه الیرزن در القنیطره/ راهپیمایی ساکنان زینبیه دمشق علیه تروریست ها

بازپس گیری منطقه الیرزن در القنیطره و ادامه عملیات ارتش سوریه در مناطق مختلف و هلاکت تعدادی از تروریست ها، راهپیمایی ساکنان زینبیه ضد گروههای مسلح از مهمترین اخبار سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه روسیاالیوم، منابع نظامی سوری اعلام کردند: ارتش سوریه منطقه استراتژیک الیرزن را در حومه القنیطره از تروریست ها بازپس گرفته است.

این منابع اعلام کردن: افراد مسلح از این منطقه برای انجام اقدامات تروریستی خود ضد ارتش سوریه استفاده می کردند. در این عملیات تعدادی از تروریستها به هلاکت رسیدند.

منابع سوری همچنین از درگیری میان ارتش و گروههای مسلح دراطراف منطقه الصمدانیه در حومه القنیطره خبر دادند.

از سوی دیگر سانا گزارش داد: ارتش سوریه در عربین و نزدیکی بیمارستان حرستا در حومه دمشق علیه گروههای مسلح عملیات انجام داده است و جنگنده های ارتش سوریه نیز مناطق وابسته به گروههای مسلح در داریا و دوما را هدف قرار داده است.

در حومه حمص نیز واحدهای توپخانه ای ارتش سوریه مراکز تجمع افراد مسلح را مورد هدف قرار دادند.

شبکه دام پرس از ورود پانزده محموله کمکهای انسان دوستانه در منطقه الوعر در حومه حمص خبر داد.

در حومه درعا واحدهایی از ارتش سوریه تعدادی از تروریستها را در المزیریب به هلاکت رساندند و مراکز تجمع آنها را نابود کردند.

در ادلب ارتش سوریه طی عملیاتی 35 تروریسم را به هلاکت رساند و در روستای قمیناس و فیلون ادوات متعلق به گروههای مسلح را از بین برد.

در الرقه نیز ارتش سوریه طی عملیاتی مراکز وابسته به گروههای تکفیری را مورد هدف قرار داد و دهها تکفیری را به هلاکت رساند.

منابع سوری از کشته شدن سه سوری و زخمی شدن تعدادی دیگر در اثر حملات خمپاره ای در روستای المسطومه، الفوعه و شهر ادلب خبر دادند.

ارتش سوریه به مراکز تجمع گروههای مسلح در منطقه المعلمین، الملیحه، جوبر و قابون در حومه دمشق  را هدف قرار دادند.

در مناطق مختلف دیرالزور نیز ارتش سوریه علیه تروریستها عملیات انجام داد.

این در حالی است که ساکنان منطقه حرم حضرت زینب(ع) با برگزاری راهپیمایی از عملیات ارتش سوریه علیه گروههای تروریستی حمایت کردند.

منابع سوری در حمص از خروج چهارده غیرنظامی که بیشتر آنها را زنان تشکیل می دادند از منطقه الحمیدیه در منطقه قدیمی حمص خبر دادند.

کد N134244

وبگردی