آفتاب

فیروزآبادی: عربستان به هزینه‌های سنگین سیاست‌های غلط بندر بن سلطان پی برده است

فیروزآبادی: عربستان به هزینه‌های سنگین سیاست‌های غلط بندر بن سلطان پی برده است

ایسنا نوشت:

رییس ستادکل نیروهای مسلح اظهار کرد: دوران حمایت عربستان سعودی از تکفیری‌های تندرو و متعصب پایان یافته و شواهد حاکی از تشدید نظر این کشور در سیاست داخلی و خارجی و گرایش به اتخاذ خط مشی منطقی‌تر دارد.

سرلشکر حسن فیروزآبادی با اشاره به خبر برکناری بندر بن سلطان از دستگاه اطلاعاتی عربستان، خاطرنشان کرد: بی‌شک حاکمان عربستان سعودی به هزینه‌های سنگین سیاست‌های غلط و جنایتکارانه‌ای که بندر بن سلطان در پیش گرفته بوده پی برده و تصمیم به برکناری او گرفته‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بندر بن سلطان در طول مدتی که مسئولیت دستگاه امنیتی این کشور را بر عهده داشته است به خاطر شرایط روحی و جسمی ویژه و نیز گرایش شدید و کورکورانه‌ای که به تکفیری‌ها دارد مسئولیت بسیاری از انفجارهای تروریستی که در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و افغانستان اتفاق افتاده است و به او نسبت داده می‌شود.

وی افزود: فتنه تروریستی که امروز در سوریه شاهد آن هستیم و این کشور را سراسر تخریب و نابودی هر سه نسل را به دنبال داشته و خون‌های هزارا مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را مظلومان ریخته و ویرانی‌های بی‌شمار به بار آورده است مسلما نزد خداوند متعال بی‌پاسخ نخواهد بود.

ایشان در ادامه افزود: امروز بحمدالله دست ارتش سوریه قوی است و برتر از تروریست‌های به حاشیه رانده شده‌اند و سراسر سوریه در کنترل نیروهای انقلابی است و حتی بسیاری از کسانی که فریب تروریست‌ها را خورده بودند آگاه شده و در کنار نیروهای انقلابی ایستاده‌اند و از کشور خود دفاع می‌کنند.

رییس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به پیروزی‌های درخشان و عملیات موفقیت‌آمیز ارتش رسوریه، اضافه کرد: دیگر نه حمله نظامی به سوریه ممکن است که مطمئنا موفقیتی هم به دست نمی‌آورد و نه تروریست‌ها کاری از پیش می‌برند بنابراین زمان بازنشسته شدن بندر بن سلطان فرا رسیده است.

فیروزآبادی در پایان تصریح کرد: خانم کلینتون به عنوان شریک تروریستی بندر بن سلطان و جان بولتون مرد همیشه در کنار تروریست‌ها که به تازگی با منافقین هم رفیق شده، متاسفانه شنیده شده هر دو قصد کاندیداتوری ریاست‌جمهوری آمریکا را دارند و گسترش تروریسم در جهان اسلام را به نفع خود و شانسی برای پیروزی خود می‌دانند که ان‌شاءالله با شکست تروریست‌ها در سوریه امیدهای واهی آنان نیز بر باد خواهد رفت.

2929

 

 

کد N133994

وبگردی