آفتاب
/نشست کمیته فلسطین بین‌المجالس اسلامی/

رییس مجلس الجزایر:نگذاریم دشمن صهیونیستی هویت اصیل اسلامی را از بین ببرد

رییس مجلس الجزایر:نگذاریم دشمن صهیونیستی هویت اصیل اسلامی را از بین ببرد

رییس مجلس الجزایر از پارلمان‌های کشورهای اسلامی خواست تا با حمایت از مساله فلسطین به دشمن صهیونیستی اجازه ندهند هویت اصیل اسلامی و مقدسات مسلمانان را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدمحمد خلیفه رهبر رییس مجلس الجزایر در نشست سوم کمیته دائمی امور فلسطین که در حاشیه دومین روز از نهمین اجلاس بین‌المجالس اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: از سال 48 که الجزایری‌ها در حال مبارزه بودند ارتباط تنگاتنگی بین ما و انقلاب فلسطین و انتفاضه فلسطین وجود داشت و در همین راستا نیز همواره از ملت فلسطین که مورد ظلم بوده‌اند حمایت کرده‌ایم و در کنارشان بوده‌ایم.

وی افزود: ابتکار عملی که جمهوری اسلامی بعد از انقلاب به خرج داد و سفارت اسرائیل را به سفارت فلسطین تبدیل کرد می‌تواند به کشورهای دیگر اسلامی هم تسری یابد که در این صورت این یک پیروزی برای ملت فلسطین به حساب می‌آید.

رییس مجلس الجزایر ادامه داد: توازن قوا در دنیای امروز به گونه‌ای است که می‌طلبد ما بیش از گذشته از مساله فلسطین و مردم مظلوم آن دفاع کنیم و در سطح محافل بین‌المللی و منطقه‌ای فعالیت‌های خود را برای کمک به مردم فلسطین ارتقا دهیم.

سیدمحمد خلیفه رهبر با تاکید بر لزوم برقراری وحدت بین گروه‌های فلسطینی، آن را نیازی فوری دانست و خاطرنشان کرد: مردم فلسطین و گروه‌های فلسطینی به دنبال وحدت هستند تا دشمن صهیونیستی نتواند در صف آنها رخنه کند یا خدای ناکرده هویت اصیل اسلامی و مقدسات ما مسلمانان را از بین ببرد.

انتهای پیام

کد N133570

وبگردی