آفتاب

پیش فروش تیبا 2 و خودروی شاسی‌بلند در سایپا

پیش فروش تیبا 2 و خودروی شاسی‌بلند در سایپا

قائم مقام گروه خودروسازی سایپا از پیش فروش خودروهای تیبا 2 و خودروی V5 در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسن عموزاده افزود: خودروهای تیبا 2 یا تیبای هاچ بک جدیدترین محصول سایپا است که بزودی مرحله دوم پیش فروش آن آغاز خواهد شد و بنظر می رسد با توجه به استقبال ویژه جذب مشتریان در مرحله اول پیش فروش، استقبال خوبی در دوره دوم پیش فروش از این خودرو صورت پذیرد.

وی همچنین با اشاره به پیش فروش خودرو V5 سایپا در آینده نزدیک گفت: این خودرو نیز با امکانات به روز و ظاهر زیبای خود می تواند با استقبال خوبی در بین مصرف کنندگان داخلی مواجه شود.

عموزاده تاکید کرد: خودرو V5 به منظور تامین نیاز آن دسته از مشتریانی که بدنبال خرید و استفاده از خودروهای شاسی بلند هستند به سبد محصولات سایپا افزوده شده است و تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی این خودرو و بهره‌مندی از خدمات پس از فروش گسترده کیفی سایپا از مهمترین نقاط قوت آن بشمار می آید.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: خودرو V5 دارای گیربکس تیپ ترونیک و دستی 5 سرعته و 5 دنده است و در تجهیزات الکتریکی آن آپشن‌هایی نظیر ایربگ راننده و سرنشین و سیستم کامپیوتری اطلاعات سفر و سیستم ترمز ABS با EBD در اختیار راننده قرار می گیرد.

وی ادامه داد: الگوهایی که سایپا برای عرضه محصولات خود در نظر می‌گیرد بر شاخصه‌هایی همچون قابلیت اطمینان و کارآیی تمرکز دارند و خدمات پس از فروش مناسب این خودروها یکی از مهمترین و بارزترین امکاناتی است که مصرف کننده داخلی را به خرید محصولات وطنی ترغیب کند.

انتهای پیام

کد N133549

وبگردی