آفتاب
در دیدار با نایب رئیس مجلس قرقیزستان مطرح شد:

تاکید لاریجانی بر استفاده از بسترهای سیاسی و اقتصادی برای توسعه روابط با بیشکک

تاکید لاریجانی بر استفاده از بسترهای سیاسی و اقتصادی برای توسعه روابط با بیشکک

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نایب رئیس پارلمان قرقیزستان گفت: بسترهای مناسبی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی میان جمهوری اسلامی ایران و قرقیزستان فراهم است که می‌توان از آن‌ها برای رشد و گسترش روابط دوستانه فیمابین استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، توربای ذوالفقار اف، نائب رئیس پارلمان قرقیزستان، صبح امروز (چهارشنبه) با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از روند رو به رشد روابط دو کشور گفت: بسترهای مناسبی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی میان جمهوری اسلامی ایران و قرقیزستان فراهم است که می‌توان از آن‌ها برای رشد و گسترش روابط دوستانه فیمابین استفاده کرد.

لاریجانی در ادامه افزود: نگاه مثبتی در مجلس شورای اسلامی برای توسعه ارتباطات پارلمانی دو کشور وجود دارد.

وی در پایان حضور هیات پارلمانی قرقیزستان در کنفرانس روسای مجالس کشورهای اسلامی را فرصتی برای نزدیکی و همفکری بیشتر میان کشورهای اسلامی دانست.

در ادامه این دیدار توربای ذوالفقاراف نائب رئیس پارلمان قرقیزستان با قدردانی از برگزاری موفقیت‌آمیز کنفرانس روسای مجالس کشورهای اسلامی در تهران ابراز امیدواری کرد: در آینده شاهد گسترش مراودات سیاسی، اقتصادی و پارلمانی میان قرقیزستان و جمهوری اسلامی ایران باشیم.

کد N133433

وبگردی