آفتاب

تشریح جزییات سفر رییس قوه قضاییه به کرمانشاه

تشریح جزییات سفر رییس قوه قضاییه به کرمانشاه

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، جزییات سفر رییس قوه قضاییه به استان کرمانشاه را تشریح کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، جزییات سفر رییس قوه قضاییه به استان کرمانشاه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری در نشستی خبری در خصوص سفر رییس قوه قضاییه به استان کرمانشاه، اظهارکرد: آیت‌الله آملی‌لاریجانی صبح روز ششم اسفند ماه و به مدت سه روز به کرمانشاه سفر می‌کند.

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، طلاب و روحانیون، نخبگان، کارکنان دستگاه قضایی و حضور در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه‌های اصلی سفر رییس قوه قضاییه به استان کرمانشاه است.

مظفری خاطرنشان کرد: در این سفر مسئولان عالی دستگاه قضایی همراه آیت‌الله آملی‌لاریجانی حضور خواهند داشت و هر کدام از معاونین و روسای سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی همچون بازرسی، ثبت اسناد، پزشکی قانونی و ... به یکی از شهرستان‌های کرمانشاه سفر کرده و ضمن دیدار با مسئولان آن شهرستان‌ها به بررسی مسائل و مشکلات دستگاه قضایی آن شهرستان خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: در روز سوم این سفر که پنجشنبه هفته آینده خواهد بود، در جلسه‌ای با حضور رییس قوه قضاییه نتیجه سفرهای شهرستانی و همچنین مسائل و مشکلات دستگاه قضایی استان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و در پایان مصوباتی هم برای استان به همراه خواهد داشت.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: علاوه بر برکات معنوی که این سفر به همراه دارد، سفر ریاست قوه قضاییه برای دستگاه قضایی استان نیز برکات مادی بسیاری خواهد داشت. تصورم بر این است که برکات این سفر تا 20 سال آینده در دستگاه قضایی استان کرمانشاه ملموس خواهد بود.

انتهای پیام

کد N133320

وبگردی