آفتاب
/نطق میان‌دستور/

مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که انقلاب و نظام خط قرمز آنهاست

مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که انقلاب و نظام خط قرمز آنهاست

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم نسل اولی و نسل دومی در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند اگر از دست عده‌ای گله دارند اما نظام و انقلاب خط قرمز آنهاست و نشان دادند سوء مدیریت‌ها را به حساب نظام نمی‌گذارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد بیاتیان طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: اگر جزو بی‌سوادان و کم‌سوادان به حساب نیاییم باید اینگونه گفت که بین داده و ستانده تناسبی وجود نداشت و آنچه که دستاورد مرحله اول مذاکرات هسته‌ای بود زیاده‌خواهی پورویی آمریکایی‌ها و تهمت‌های جدید علیه نظام بود.

وی افزود: نتیجه آن مذاکرات نه تنها با توقف فعالیت‌های هسته‌ای بود بلکه بازگشت به عقب در بسیاری از فعالیت‌ها را شاهد بودیم و حال این سوال مطرح است که در گام نهایی چه چیزی را خواهیم گرفت. لازم است توجه کنیم که اگر نمی‌خواهیم از موضع انقلابی برخورد کنیم لااقل مانند آن رفتار کنیم.

بیاتیان تصریح کرد: کشورهای غربی از یک طرف مذاکره می‌کنند و از یک طرف تهدید و برای تحقیر ملت ایران سد تهدید را از رییس‌جمهور به معاون وزیر خارجه رسانده‌اند و آیا این را دستاورد بزرگ دولت در حوزه سیاست خارجی می‌دانید و دیگران را مجبور به حمایت می‌کنید و هر منتقدی را بی‌سواد و مغرض می‌نامید؟ اما همه بدانند که ما انقلابی هستیم و انقلابی برخورد می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه متاسفانه اکثریت وزرا تمام ناکارآمدی‌ها را به گردن تحریم می‌اندازند، گفت: این رفتارها در حالی است که رهبری گفتند راه‌حل مشکلات در داخل است و اقتصاد مقاومتی راه‌حل اصلی است نه اقتصاد لیبرالی. با نگاه به آمریکا و غرب و همین امروز هم در ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تاکید کردند پیروی از الگوی علمی و بومی اقتصاد مقاومتی عامل شکست دشمن در جنگ تحمیلی اقتصادی خواهد شد.

نماینده مردم بیجار و گروس در مجلس تاکید کرد: باید دولت محترم و مسئولین خودباوری داشته باشند و ایمان داشته باشند که ما می‌توانیم و با توجه به سرمایه و توان داخلی باید مشکلات را سامان داد.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: مشکل بی‌آبی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه جدی است و قبل از شروع فصل گرما چاره‌ای بیندیشیم. همچنین مردم روستاها از راه‌ آسفالت محرومند و باید به آن توجه شود.

انتهای پیام

کد N133311

وبگردی