آفتاب
نماینده مجلس مالدیو:

با برقراری عدالت در کشورهای اسلامی زمینه عدالت جهانی را فراهم کنیم

با برقراری عدالت در کشورهای اسلامی زمینه عدالت جهانی را فراهم کنیم

عضو هیات پارلمانی مالدیو گفت: با برقراری عدالت در کشورهای اسلامی زمینه عدالت جهانی را فراهم می کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، عضو هیات پارلمانی مالدیو در دومین روز از نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: این کنفرانس برای ما بسیار مهم است به ویژه تعاملی که قرار است با کشورهای عضو در بخش های مختلف به ویژه اقتصادی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تحولات جهان بسیار سریع رخ می دهد، اظهار داشت: ارتباط بین کشورهای عضو به ما کمک می کند که به یک راه حل مشترک دست پیدا کنیم و بتوانیم فرصت هایی را برای جوانان کشورهایمان ایجاد کنیم که بتوانند وارد عرصه کار شوند و از این طریق با بیکاری مبارزه شود.

عضو هیات پارلمانی مالدیو تاکید کرد: ما هیچ مشکل و اعتراضی نداریم که دست خودمان را به سمت اعضای اتحادیه برای کمک دراز کنیم و این را گام مثبتی برای برقراری امنیت و صلح می دانیم.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که در کشورهای خودمان عدالت را برقرار نکنیم نمی توانیم به عدالت جهانی برسیم، تصریح کرد: نگرانی کشور ما از شرایط دشوار مردم فلسطین است که وضعیت دردناک آنها سالهاست که ادامه دارد و کشورهای اتحادیه باید تلاش کنند که این مشکلات حل شود.

وی با اشاره به بیانیه تهران که قرار است در مراسم اختتامیه قرائت شود، گفت: اطمینان داریم این کنفرانس یک کنفرانس موفق خواهد بود و بیانیه تهران دستاورد بزرگی را برای همه ملت های مسلمان به ارمغان خواهد آورد.

کد N133150

وبگردی