آفتاب

انتقاد از زاکانی و شبیه سازی روحانی به جای بازرگان

انتقاد از زاکانی و شبیه سازی روحانی به جای بازرگان

اسرائیل توسط کشورهایی که به دنبال نابودی آن هستند از جمله ایران محاصره شده است.




به گزارش آفتاب، برخی موضوعات مورد توجه سایت های خبری به شرح زیر است:
مشرق گفت وگویی از عباس سلیمی نمین با عنوان« تشبیه روحانی به بازرگان جسارت اصلاح طلبان است. می‌خواهند سرنوشت بازرگان برای روحانی تکرار شود.» انجام داده و از قول این چهره اصولگرا  نوشته است: تشبیه سیاست های روحانی به بازرگان توهین به رئیس جمهور است. خط و مشیی که توسط امام نفی شد و عاقبت از دایره انقلاب کنار گذاشته شد، آیا اصلاح طلبان چنین سرنوشتی را برای روحانی می خواهند؟
 جهان موضوع  رابطه دولت و صداو سیما را مورد نقد قرار داده و نوشته است: تقلاهای امروز منتقدان دیروز نشان می دهد که رسانه ملی، میلی نبوده و صداو سیمای ضرغامی آن طور هم که می گفتند بی تاثیر نبوده، دولتی ها با انتقادهای پی در پی شان از جام جم نشینان، نشان می دهند که حرفهای دیروزشان شوخی بوده و گرنه خود خوب می دانند که ناهمراهی رسانه ملی کارشان را لنگ می کند.
 بولتن نیوز به انتقاد از اظهارات زاکانی نماینده تهران درباره پرونده کرسنت پرداخته و نوشته است: چرا شورای امنیت ملی، با چنین اتفاقات و اظهار نظرها و حاشیه سازی های سیاسی، برخورد نمی کند و چرا با تکرار این سخنان، با آقای زاکانی به خاطر تکرار این مواضع و ادعاها و پرداختن به موضوع پرونده کرسنت برخورد نمی کند؟ اگر قرار است که رسانه ها و کارشناسان به خاطر منافع ملی این گونه مباحث را مطرح نکنند، چرا آقای زاکانی بارها و بارها به این موضوع پرداخته است؟
از آقای زاکانی این پرسش اساسی مطرح است که مجموع فساد مالی و رشوه و... مورد ادعای شما چقدر است و چند هزار دلار است و آیا این رقم مورد ادعای شما با میلیاردها دلار عدم النفع تاخیر در سرمایه گذاری ها و برداشت از میادین مشترک و عقب ماندگی های 8 سال اخیر قابل مقایسه است؟!
انتخاب هم موضوع انتخاب نخست وزیر جدید ایتالیا را زیر ذربین برده و به نه نقل از تایمز اسرائیل نوشت: مردی که نخست وزیر ایتالیا شد، به دوستی با اسرائیل و ضدیت با ایران شهره است.
ماتئو رنزی شهردار سابق فلورانس و دبیرکل حزب چپ میانه است. رنزی گفته است: گاهی اوقات اسرائیل فعالیت های تدافعی خود را افزایش می دهد و ما باید بگوییم که اسرائیل حق زندگی بدون تهدید شدن را دارد.
وی در بخش دیگری بیان داشته است: اسرائیل توسط کشورهایی که به دنبال نابودی آن هستند از جمله ایران محاصره شده است.
میشل دی دوناتو کارشناس مسائل سیاسی در ایتالیا می گوید: دولت رنزی تغییراتی در الگوی سنتی سیاست خارجی ایتالیا ایجاد خواهد کرد.
کد N132722

وبگردی