آفتاب

نتانیاهو هنگام عیادت از مخالفان سوری در جولان: ما خوبیم!

نتانیاهو هنگام عیادت از مخالفان سوری در جولان: ما خوبیم!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مخالفان مسلح سوری که در درگیری‌های این کشور مجروح شده‌اند و در پایگاه نظامی اسرائیل در بلندی‌های جولان تحت درمان هستند عیادت کرد. ژستی به ظاهر انسان دوستانه که نماینگر حمایت کامل اسرائیل از مخالفان سوری‌ است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی پانوراما، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مجروحان سوری که در یک پایگاه نظامی این رژیم در بلندی‌های اشغالی جولان تحت درمان قرار گرفته‌اند، عیادت کرد.

نتانیاهو در صفحه شخصی خود در فیسبوک به دو زبان عبری و انگلیسی نوشت: من امروز پایگاهی را که در آنجا افراد مجروح در درگیری‌های سوریه درمان می‌شوند، بازدید کردم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: مهم است که جهان این تصاویر را از این مکان ببیند، مکانی که "خوب و بد" را در جهان متمایز می‌سازد!

عیادت نتانیاهو از شورشیان سوری

وی مدعی شد: اسرائیل "خوب" است که جان مجروحان در درگیری‌های روزانه در سوریه را نجات می‌دهد و در مقابل طرف‌هایی که از نظام سوریه حمایت می‌کنند بد هستند.

موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز در هنگام عیادت از مخالفان سوری نتانیاهو را همراهی کردند و صحبت‌هایی با مخالفان سوری داشتند.

موشه یعالون نیز در این باره عنوان داشت: این امور تفاوت آنچه که در اسرائیل رخ می‌دهد و آنچه که پیرامون آن به دلیل بی‌ثباتی در حال جریان است، نشان می‌دهد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که کمک‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مخالفان سوری نشانگر "موضع انسانی" این رژیم است.

انتهای پیام

کد N132523

وبگردی