آفتاب

کمیته مشترک دولت و مجلس برای بررسی سوالات نمایندگان تشکیل شد

کمیته مشترک دولت و مجلس برای بررسی سوالات نمایندگان تشکیل شد

تهران - ایرنا - معاون پارلمانی رییس جمهوری از تشکیل کمیته مشترک بررسی سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی میان دولت و مجلس خبر داد.

«مجید انصاری» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اعلام این مطلب، افزود: یکی از اهداف تشکیل این کمیته بررسی سوالات نمایندگان قبل از قرائت در صحن علنی است تا مشکلات آنها بررسی و حل شود.

وی ادامه داد: پس از تشکیل این کمیته سوالات نمایندگان به میزان بسیار زیادی کاهش یافته است.



** مواد توافقنامه مذاکرات هسته ای در زمان مناسب به اطلاع نمایندگان خواهد رسید

انصاری همچنین درباره اظهارات برخی نمایندگان درباره اطلاع از مواد توافق نامه و مذاکرات ایران با 1+5، گفت: دور جدید مذاکرات در وین به خوبی پیش می رود و اطلاعات مورد نیاز در زمان خود و به موقع به اطلاع مردم و نمایندگان مجلس خواهد رسید.

وی اظهار داشت: اطلاع رسانی درباره مذاکرات هسته ای خط مشی دولت بوده و طبیعی است درباره موضوعی به این پیچیدگی که در آغاز راه و در حال انجام است در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست که هر روز و هر ساعت جزییات مذاکرات مطرح شود.

معاون پارلمانی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: این مذاکرات همانطور که قبلا هم گفته شده مذاکراتی دشوار و طولانی و در چارچوب اهداف و برنامه های جمهوری اسلامی ایران تعریف شده است.

وی با تاکید بر اینکه مذاکرات هسته ای در راستای تامین منافع ملت ایران است، گفت: هر زمان که گام به گام به نقطه توافق نهایی نزدیک شویم جزییات آن را به اطلاع ملت و نمایندگان مجلس خواهیم رساند.

سیام(4)**9103**9132**1535
کد N132237

وبگردی