آفتاب

پیکر دو شهید واقعه تروریستی دیاله عراق در شهرکرد تشییع می‌شود

پیکر دو شهید واقعه تروریستی دیاله عراق در شهرکرد تشییع می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری از تشییع پیکر دو شهید واقعه تروریستی دیاله عراق در شهرکرد خبر داد.

جهانخش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه چهارمحال و بختیاری اظهارکرد: تشییع پیکر دو شهید واقعه تروریستی دیاله عراق چهارشنبه، 30 بهمن‌ماه ساعت 9:30 از میدان 12 محرم (فلکه آبی) تا میدان امامزادگان دو معصوم (س) شهرکرد با حضور مردم شهید پرور استان برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: پیکر شهیدان محمدرضا کیوانی فرزند نصرالله و علی شیخ نژاد فرزند حفیظ الله پس از تشییع در مرکز استان به زادگاه‌شان، شهر هفشجان برای خاکسپاری انتقال داده می‌شوند.

مرادی با اشاره به تاخیر در شناسایی پیکر این دو شهید اقتصادی استان، افزود: انجام مراحل تشخیص هویت این شهدا در عراق مشکل بود که پس از ورود پیکر آنان به کشور این اقدام صورت گرفت.

وی با تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم ولایتمدار استان در این مراسم، تصریح کرد: مردم با حضور باشکوه خود در این مراسم ضمن تجدید بیعت و پیمان دوباره‌ای با شهدای انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی، ایستادگی و پاسداری از خون شهدا را به همه بدخواهان نظام نشان خوهند داد.

به گزارش ایسنا، در حمله تروریستی 22 آذرماه دیاله عراق 18 کارگر و مهندس ایرانی و عراقی کشته و چهار نفر مجروح شدند که 9 نفر از این شهدا از استان چهارمحال و بختیاری بودند.

پیکر شهیدان مرتضی پالار، کامران شبان و رضا امانی 12 دی ماه و پیکر شهیدان یزدان کیوانی، محمد نصیری و خسرو پاداش نیز 27 آذرماه با حضور گسترده مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری تشییع شدند.

انتهای پیام

کد N131983

وبگردی