آفتاب
جلالی در جمع خبرنگاران؛

تشریح برنامه‌های فردای اجلاس کشورهای اسلامی

تشریح برنامه‌های فردای اجلاس کشورهای اسلامی

سخنگوی نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی گفت: جلسه فردا از ساعت 9 صبح با سخنرانی نواب و برخی سازمان های ناظر آغاز و با صدور دو بیانیه پایانی به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، کاظم جلالی سخنگوی نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی در پایان نشست امروز در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که شاهد بودید امروز کنفرانس باشکوه خاصی افتتاح شد و تعداد روسای مجالس شرکت کننده در این اجلاس بی نظیر بود. در این کنفرانس 30 رئیس مجلس حضور داشتند که این اتفاق در تاریخ اتحادیه سابقه نداشته است.

وی افزود: میزان حضور هیات ها بسیار موثر بود.

جلالی در تشریح برنامه های امروز اجلاس گفت: امروز سخنرانی رئیسان مجالس را داشتیم که سخنرانی رئیسان مجالس امروز پایان یافت و فردا سخنرانی نواب رئیس و برخی سازمان های ناظر را در برنامه کاری خود خواهیم داشت که تا ظهر این برنامه به اتمام می رسد.

جلالی یادآور شد: جلسه نوبت عصر فردا ساعت 16:00 آغاز شده و دو بیانیه نهایی در پایان این کنفرانس صادر می شود.

سخنگوی نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی در خصوص محورهای بیانیه ها اظهار داشت: یک بیانیه نهایی که خلاصه قطعنامه ها در کمیته‌های صادر شده است که به عنوان بیانیه نهایی صادر می شود و یکی دیگر اعلامیه تهران است که بیش از 20 محور دارد.

کد N131913

وبگردی