آفتاب
/نهمین اجلاس اتحادیه بین‌المجالس اسلامی/

رییس مجلس عمان: چه اقدامی برای امت اسلامی انجام داده‌ایم

رییس مجلس عمان: چه اقدامی برای امت اسلامی انجام داده‌ایم

رییس مجلس ملی عمان گفت: آن‌چه در رسانه‌ها و تلویزیون‌ها در خصوص عملیات خشونت‌آمیز در برخی از کشورهای اسلامی و ویرانی آسیب تمدنی و قربانیان به قتل رسیده مشاهده می‌شود این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که برای امت اسلامی چه اقداماتی انجام داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شیخ خالدبن حلال بن ناصر در نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی سازمان همکاری‌های اسلامی ابراز امیدواری کرد که این اجلاس بتواند مصوبات قابل اجرا داشته باشد.

وی افزود: امت اسلامی در حال حاضر در معرض آزمون‌های سرنوشت‌سازی قرار دارند که ما را در دوراهی دست کشیدن مسوولیت‌ها و تثبیت ارزش‌های عدالت و برابری قرار داده است.

بن ناصر با اشاره به بروز جنایت‌های هولناک در برخی از کشورهای اسلامی گفت: این اتفاقات هولناک ما را به طرد اختلافات وادار می‌کند ما باید تلاش‌مان را برای حفظ منافع اسلامی، ترسیم آینده روشن‌تر و ایجاد ثبات مضاعف کنیم.

رییس مجلس ملی عمان افزود:‌ ایران همواره حامی و پشتیبان مسائل اسلامی و انسانی است در راس به این مسائل موضوع فلسطین قرار دارد که همواره توسط ایران مورد حمایت قرار گرفته است.

به گفته وی،‌دفن هویت اسلامی قدس، ادامه شهرک سازی توسط صهیونیست‌ها، اعمال محدودیت‌ها بر ملت فلسطین و بوجود آوردن فضای بی تفاوتی در بین کشورهای اسلامی توسط اسرائیلی‌ها دنبال می‌شود.

بن ناصر خطاب به اعضای سازمان همکاری‌های اسلامی تاکید کرد: باید با شکیبایی در جهت گشایش شرایط موجود از طریق برنامه‌های حساب شده به اهداف‌مان جامع عمل بپوشانیم.

انتهای پیام

کد N131779

وبگردی