آفتاب
حجت الاسلام و المسلمین علوی تاكید كرد؛

تدبیر و دوری از حب و بغض، سیاست راهبردی وزارت اطلاعات

تدبیر و دوری از حب و بغض، سیاست راهبردی وزارت اطلاعات

مردم و مسئولان در 22 بهمن حضور با اقتدار خود را به جهانیان نشان دادند و عقلانیت، محور حرکت ایران اسلامی است/ با ایجاد آرامش در مناطق مرزی، زمینه های مشارکت عمومی در پیشبرد برنامه های راهبردی، فراهم خواهد شد.

وزیر اطلاعات در نشست شورای تامین استان کرمانشاه گفت: تدبیر، عقلانیت و دوری از حب و بغض، سیاست راهبردی دولت و وزارت اطلاعات در اداره کشور است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در نشست شورای تامین استان کرمانشاه افزود: پیشرفت کشور همواره در بستری از همدلی و همبستگی بوده است و خواهد بود.

وزیر اطلاعات گفت: مدیران، سرمایه‌های نظام‌اند و در اعمال مدیریت صحیح و منطبق با آرمانهای انقلاب اسلامی، از حمایت برخوردار خواهند بود.

وی نقش وزارت اطلاعات در حاکمیت را صیانتی دانست و گفت: این وزارتخانه، دستگاه‌های دولتی را به دور از حب و بغض، تقویت و همراهی خواهد کرد.

وزیر اطلاعات افزود: مردم و مسئولان در ۲۲ بهمن حضور با اقتدار خود را به جهانیان نشان دادند و عقلانیت، محور حرکت ایران اسلامی است.

علوی جذب سرمایه‌های خارجی بخش خصوصی را در حل مسائل اقتصادی و تولیدات کشور مهم دانست و افزود: با ایجاد آرامش در مناطق مرزی، زمینه‌های مشارکت عمومی در پیشبرد برنامه‌های راهبردی، فراهم خواهد شد.

ابراهیم رضایی بابادی، استاندار کرمانشاه هم با قدردانی از سفر مقامات وزارت اطلاعات به استان کرمانشاه گفت: ایجاد نشاط اقتصادی و زمینه سازی برای تعمیق و گسترش روابط با کشور همسایه غربی (عراق)، می‌تواند رشد بیشتر استان را، فراهم کند.

در پایان نشست شورای تامین استان کرمانشاه، خراسانی به عنوان مدیرکل جدید اطلاعات استان کرمانشاه معرفی و از خدمات مدیرکل پیشین، آقای صدر، تجلیل شد.

 

کد N131687

وبگردی