آفتاب

جنبش تمرد از حمایت السیسی دست کشید

جنبش تمرد از حمایت السیسی دست کشید

جنبش تمرد مصر که در هنگام اعتراض‌ها علیه محمد مرسی از حامیان سرسخت عبدالفتاح السیسی بود، اعلام کرد که در جریان تبلیغات انتخاباتی عبدالفتاح السیسی از وی حمایت نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری پانوراما، خالد القاضی، عضو دفتر سیاسی جنبش تمرد مصر اعلام کرد که اعضای این جنبش در نشست‌های اخیر خود تصمیم گرفتند تا حمایت مستقیم از عبدالفتاح السیسی، وزیر دفاع مصر در انتخابات ریاست جمهوری مصر نداشته باشند و از هر کس که بخواهند حمایت می‌کنند.

وی در مصاحبه با روزنامه المصریون عنوان داشت: با تصمیم حمدین صباحی، موسس جریان مردمی برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری مصر، اختلاف‌ها و دو دستگی‌هایی در جنبش تمرد ایجاد شد و جنبش تمرد این تصمیم را اتخاذ کرد.

این عضو جنبش تمرد در ادامه افزود: بسیاری از اعضای جنبش تمرد از حمدین صباحی حمایت می‌کنند و دشوار است که آنها را بخواهیم به حاشیه برانیم.

وی با بیان اینکه جنبش تمرد ظرف روزهای آتی از طریق کنفرانس خبری تصمیم خود را برای توقف حمایت‌ها از عبدالفتاح السیسی در انتخابات ریاست جمهوری مصر اعلام می‌کند، اظهار کرد که هیچگونه اختلافی میان اعضای تمرد در این خصوص وجود ندارد و این تصمیم با اتفاق نظر اتخاذ شده است.

انتهای پیام

کد N131492

وبگردی