آفتاب

وزیر اطلاعات:یشرفت کشور همواره در بستری از همدلی و همبستگی بوده است

وزیر اطلاعات:یشرفت کشور همواره در بستری از همدلی و همبستگی بوده است

وزیر اطلاعات در نشست شورای تامین استان کرمانشاه گفت: تدبیر، عقلانیت و دوری از حب و بغض ، سیاست راهبردی دولت و وزارت اطلاعات در اداره کشور است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)، آقای علوی در نشست شورای تامین استان کرمانشاه افزود: پیشرفت کشور همواره در بستری از همدلی و همبستگی بوده است و خواهد بود.

وزیر اطلاعات گفت: مدیران ، سرمایه های نظام اند و در اعمال مدیریت صحیح و منطبق با آرمانهای انقلاب اسلامی، از حمایت برخوردار خواهند بود.

وی نقش وزارت اطلاعات در حاکمیت را صیانتی دانست و گفت : این وزارتخانه ، دستگاه‌های دولتی را به دور از حب و بغض ، تقویت و همراهی خواهد کرد.

وزیر اطلاعات افزود : مردم و مسئولان در 22 بهمن حضور با اقتدار خود را به جهانیان نشان دادند و عقلانیت ، محور حرکت ایران اسلامی است.

علوی جذب سرمایه های خارجی بخش خصوصی را در حل مسائل اقتصادی و تولیدات کشور مهم دانست و افزود : با ایجاد آرامش در مناطق مرزی ، زمینه های مشارکت عمومی در پیشبرد برنامه های راهبردی ، فراهم خواهد شد.

ابراهیم رضایی بابادی ، استاندار کرمانشاه هم با قدردانی از سفر مقامات وزارت اطلاعات به استان کرمانشاه گفت : ایجاد نشاط اقتصادی و زمینه سازی برای تعمیق و گسترش روابط با کشور همسایه غربی (عراق ) ، می تواند رشد بیشتر استان را ، فراهم کند.

در پایان نشست شورای تامین استان کرمانشاه ، آقای خراسانی به عنوان مدیرکل جدید اطلاعات استان کرمانشاه معرفی و از خدمات مدیرکل پیشین ، آقای صدر ، تجلیل شد.

انتهای پیام

کد N131458

وبگردی