آفتاب
معاون اول رییس جمهور خبر داد؛

بنزین اول اسفند گران نخواهد شد

بنزین اول اسفند گران نخواهد شد

اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیز قطعا در سال آینده اجرایی خواهد شد/ بحث تك نرخی شدن ارز نیز در دستور كار دولت قرار داشته و اجرای این موضوع نیز در سال آینده حتمی خواهد بود.

معاون اول رییس جمهور تاكید كرد: افزایش قیمت بنزین  درسالجاری صحت نداشته و هر گونه تغییر قیمتی در این بخش به سال آینده موكول خواهد شد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور صبح امروز در چهارمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینكه گفته می‌شود شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در جلسه‌ای با اتحادیه جایگاه‌داران از عرضه بنزین 1050 تومانی از اول اسفندماه خبر داده و از جایگاه دارن خواسته شده تا خود را آماده كنند صحت نداشته و دولت به هیچ عنوان قصد ندارد تا قیمت بنزین وحامل‌های انرژی را تا پایان سال جاری افزایش دهد.ضمن آنكه هنوز مجلس قیمتی برای حامل‌های انرژی تعیین نكرده است.

وی همچنین در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیز گفت: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیز قطعا در سال آینده اجرایی خواهد شد.

معاون اول رییس جمهور به تك نرخی شدن ارز نیز اشاره كرد و گفت: بحث تك نرخی شدن ارز نیز در دستور كار دولت قرار داشته و اجرای این موضوع نیز در سال آینده  حتمی خواهد بود.

کد N131409

وبگردی