آفتاب

حمله لفظی میت رامنی به کلینتون و همسرش

حمله لفظی میت رامنی به کلینتون و همسرش

ایرنا نوشت:

 میت رامنی نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2012 با اشاره به این که اگر هیلاری کلینتون در انتخابات آتی شرکت کند، پیروزی و یا شکست او به لیاقت و اعتبار خودش بستگی خواهد داشت و نه اعتبار سیاسی شوهرش، گفت که بیل کلینتون رییس جمهور سابق آمریکا مایه ننگ این کشور شده است.
 با شدت گرفتن احتمال نامزدی هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 این کشور مخالفان جمهوریخواه وی تبلیغات منفی درمورد او را از هم اکنون آغاز کرده اند.

میت رامنی رقیب انتخاباتی اوباما درانتخابات سال 2012 و فرماندار سابق ایالت ماساچوست روز یکشنبه در گفتگویی با برنامه ˈدیدار با مطبوعاتˈ شبکه خبری ˈان بی سیˈ در رابطه با نقش سیاسی بیل کلینتون در تقویت احتمال پیروزی همسرش گفت: من گمان نمی کنم در این رقابت ها کاری از دست بیل کلینتون ساخته باشد.

وی افزود : اگر هیلاری دراین انتخابات شرکت کند آن وقت حرف های زیادی درموردسوابق او وجود دارد که زده خواهد شد.

رند پال سناتور جمهوریخواه آمریکایی و عضو برجسته نهضت موسوم به ˈتی پارتی ˈ نیز در گفتگوی دیگری با اشاره به جنجال های مربوط به روابط بیل کلینتون با زن جوانی از کارکنان کاخ سفید او را یک ˈیغما گر جنسیˈ توصیف کرده بود.

این سناتور جمهوری خواه بدون آنکه مستقیما اشاره ای به اثرات ناشی از رفتار های غیر اخلاقی رییس جمهور سابق آمریکا درآینده سیاسی هیلاری کلینتون بکند بطوری سعی در القای چنین منظوری داشت.

میت رامنی نیز در مصاحبه اخیر به صراحت گفت که به نظر او بیل کلینتون با رفتار های شرم آور خودبخصوص برقرار کردن روابط جنسی با یکی از کارکنان کاخ سفید مایه ننگ کشور آمریکا شده است.

رامنی درخصوص احتمال شرکت خود دراین رقابت ها با ذکر این که رونالد ریگان رییس جمهور سابق این کشور سه بار در رقابت های انتخاباتی شرکت کرد تا سر انجام پیروز شد گفت: البته من رونالد ریگان نیستم و این را خیلی ها به من گوشزد کرده اند.

52261

کد N130800

وبگردی