آفتاب

انتشار ویدئویی از یورش نیروهای امنیتی به محل اجتماع مخالفان مادورو

انتشار ویدئویی از یورش نیروهای امنیتی به محل اجتماع مخالفان مادورو

رسانه های آمریکا از حمله افراد مسلح با لباس شخصی به مقر جنبش مخالفان ونزئولایی موسوم به جنبش اراده خلق در کاراکاس در دوشنبه شب خبر دادند.

 

 

 

وب سایت خبرگزاری رویترز با انتشار این فیلم گزارش داد: جنبش اراده خلق در توئیتر نوشت این افراد از اعضای سرویس های اطلاعات نظامی و گارد ملی ونزوئلا بودند؛ با گاز اشک آور به مقر جنبش اراده خلق حمله ور شدند و عده ای را بازداشت کردند.
لئوپولدو لوپز رهبر جنبش اراده خلق به برنامه ریزی آشوب های گسترده توده مردم در تظاهرات ضد دولتی هفته گذشته متهم است. این مخالف دولتی روز یکشنبه در پیامی در توئیتر از هواداران خود خواست 18 فوریه- سه شنبه به وقت محلی اقدام اعتراضی تازه ای را به راه بیاندازند.

به گفته مقام‌های حزب مخالف "اراده"، ماموران امنیتی ارتش ونزوئلا به مقر این حزب حمله کرده و تلاش کردند تا پس از پرتاب گاز اشک‌آور به داخل ساختمان چندین تن از فعالان این حزب را دستگیر کنند.

آدریا نخلا روئیز، یکی از فعالان حزب اراده گفت: این مقام‌های امنیتی وارد ساختمان شدند و شروع به آزار و اذیت ما کردند. آن‌ها گاز اشک‌آور پرتاب کردند، کامپیوترها را بردند و تلاش کردند تا چندتن از فعالان ما را دستگیر کنند.

52261

کد N130787

وبگردی