آفتاب

الحلقی: در ژنو صدای مردم سوریه را به گوش جهان رساندیم

الحلقی: در ژنو صدای مردم سوریه را به گوش جهان رساندیم

نخست‌وزیر سوریه با بیان اینکه همبستگی میان مردم موجب تحکیم پایداری ارتش خواهد شد تاکید کرد: در ژنو توانستیم صدای مردم سوریه را به گوش جهانیان برسانیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری پانوراما، وائل الحلقی، نخست‌وزیر سوریه در سخنانی اعلام کرد: نمایندگان سوریه از طریق دستاوردهایی که در نشست ژنو 2 به دست آوردند توانستند پیام مردم سوریه را به گوش تمام جهان برسانند.

وی با اشاره به مساله آشتی میان مخالفان و نظام در برخی نقاط سوریه گفت: آشتی میان مردم سوریه پایداری نیروهای ارتش را در برابر تروریست‌ها تقویت می‌کند.

الحلقی افزود: وجود همبستگی و روابط مطلوب میان مردم و اتحاد آنها برای دفاع از سوریه موجب تقویت نیروی نظامی دمشق در مواجهه با دشمن است.

نخست‌وزیر سوریه تاکید کرد که ارتش سوریه دستاوردهای بسیاری را در پیگیری گروه‌های مسلح و تروریست و وارد آوردن ضربات قوی بر پیکره این گروه‌ها در هر نقطه از سوریه، به دست آورده است.

از سوی دیگر عمران الزعبی، وزیر اطلاع‌رسانی سوریه در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات اخیر برخی از مقامات عربستان در خصوص مذاکرات ژنو 2 گفت: این اظهارات شایستگی پاسخگویی ندارند و بیان اظهاراتی از این دست از سوی مقامات عربستان نشانگر حمایت ریاض از گروه‌های تروریستی به ویژه حمایت از این گروه‌ها در داخل سوریه است.

انتهای پیام

کد N130039

وبگردی