آفتاب

میشل سلیمان: دولت برنامه خود را سریع‌تر تدوین کند

میشل سلیمان: دولت برنامه خود را سریع‌تر تدوین کند

رئیس‌جمهوری لبنان ضمن دیدار با برخی مقامات این کشور از جمله فرمانده ارتش و وزیر امور خارجه بر ضرورت تدوین هر چه سریع‌تر برنامه دولت تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، میشل سلیمان، رئیس‌جمهوری لبنان ابراز امیدواری کرد، دولت جدید این کشور هر چه سریع‌تر برنامه خود را به منظور کسب رأی اعتماد پارلمان تدوین کند.

وی تأکید کرد، دستیابی به رأی اعتماد این امکان را برای دولت فراهم می‌سازد که وظایف قانونی خود را بر عهده بگیرد و تا جایی که امکان دارد فعالیت‌هایی برای جبران مدت طولانی که تشکیل دولت طول کشید، انجام دهد.

سلیمان همچنین در دیدار با جبران باسیل، وزیر خارجه لبنان، وظایف وزارت خارجه را در مراحل آینده بررسی کرد که تقویت سفارتخانه‌ها و کنسول‌گری‌های لبنان در دیگر کشورها از آن جمله بود.

فرمانده ارتش لبنان نیز در دیدار با رئیس‌جمهوری این کشور اوضاع امنیتی را به اطلاع وی رساند و اطلاعاتی درباره تدابیر اتخاذ شده برای مقابله با حملات تروریستی با توجه به اعترافات بازداشت‌شدگان، در اختیار وی قرار داد. رئیس‌جمهوری لبنان در این دیدار از تلاش‌های ارتش در کشف خودروهای بمب‌گذاری شده آماده انفجار در مناطق مختلف قدردانی کرد.

انتهای پیام

کد N129825

وبگردی