آفتاب

رحمتی آماده شد، صادقی مصدوم/ حضور مستندسازان در تمرین استقلال

رحمتی آماده شد، صادقی مصدوم/ حضور مستندسازان در تمرین استقلال

تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که مهدی رحمتی با سایر بازیکنان تمرین کرد و به نظر نمی رسد مشکلی برای بازی با ملوان داشته باشد و امیرحسین صادقی دراواخر همین تمرین با مصدومیت روبرو شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تمرین امروز استقلال ساعت 15:30 در کمپ ناصر حجازی با حضور همه اعضای کادر فنی این تیم برگزار شد.

پیش از آغاز این تمرین مستندساز باشگاه استقلال گزارشی از بازیکنان این تیم گرفت مسوولان استقلال برنامه دارند تا در صورت قهرمانی مستندی از نمایش این فصلشان منتشر کنند.

سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال که در اردوی کیش دچار مصدومیت شده بود امروز تمریناتش را پشت سر گذاشت و به نظر نمی رسد مشکلی برای بازی این تیم برابر ملوان در روز چهارشنبه داشته باشد.

امیرقلعه نویی در آغاز تمرین با بازیکنانش به مدت پنج دقیقه صحبت کرد و ضمن گوشزد کردن نکات تاکتیکی از آن‌ها خواست تا بازی با ملوان را جدی بگیرند. او با اشاره به تساوی فولاد و ملوان به شاگردانش گفت که باید از فرصت پیش آمده استفاده کند و فاصله‌شان را با رقبا بیشتر کنند.

پس از صحبت‌های قلعه نویی بازیکنان به مدت 20 دقیقه به نرمش و دویدن مشغول شدند سرمربی آبی پوشان با دستیارانش به صورت خصوصی به گفت‌وگو پرداختند.

جمشیدیان، خسرو حیدری و مهرداد اولادی غایبان تمرین امروز استقلال بودند.

با گذشت 20 دقیقه از تمرین استقلال بازی آقا وسط در قالب سه گروه در دستور کار آبی پوشان قرار گرفت و با گذشت 45 دقیقه از آغاز تمرین انتقال سریع توپ از دفاع به حمله و شوت زنی برنامه آبی پوشان شد.

در این تمرین آرش برهانی موفق‌تر از سایرین نشان داد. قلعه نویی شخصا بر این تمرین نظارت ویژه‌ای داشت و نکاتی را به بازیکنانش گوشزد کرد.

از نکات جالب تمرین امروز شوت زنی امیر قلعه‌نویی به سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال بود.

البته سرمربی آبی پوشان در بازی آقاوسط حضوری فعالی داشت و پا به پای سایر بازیکنان در این تمرین شرکت کرد.

بوبک کبه مهاجم آبی پوشان که دیروز پدرش فوت کرد در تمرین امروز آبی پوشان حاضر بود و البته مسوول فرهنگی باشگاه استقلال با حضور در تمرین مراتب تسلیت باشگاه استقلال را به او اعلام کرد.

آبی پوشان فردا ساعت 15 تهران را به مقصد انزلی ترک می کنند.

تمرین امروز استقلال حدود 50 نفر از نزدیک تماشا کردند و این تمرین ساعت 16:45 به پایان رسید.

امیرحسین صادقی در اواخر تمرین امروز استقلال از ناحیه بالای ران پا دچار مصدومیت شد البته از میزان مصدومیتش اطلاعی در دست نیست اما این بازیکن در حالی که مشخص بود درد می کشد تمرین استقلال را ترک کرد و به رختکن رفت.

انتهای پیام

کد N129579

وبگردی