آفتاب

ترقی:اظهارات زیباکلام درباره اسرائیل، آمریکا و رضاشاه نشان می‌دهد که او دچار بهم ریختگی فکری شده است

ترقی:اظهارات زیباکلام درباره اسرائیل، آمریکا و رضاشاه نشان می‌دهد که او دچار بهم ریختگی فکری شده است

معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه می گوید ملت ایران موضع خود درباره اسرائیل را در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند و برای حرف‌های افرادی مثل زیباکلام تره خورد نمی‌کنند.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرآنلاین با انتقاد از اظهارات اخیر صادق زیباکلام مبنی بر به رسمیت شناختن اسرائیل، اظهار داشت: آقای زیباکلام در طی این چند ماه اخیر کنترل فکری خود را از دست داده است. گاهی از رضا شاه تعریف می‌کند، گاهی از اسرئیل تعریف می‌کند و گاهی آمریکا را مورد حمایت قرار می‌دهد و جنایات این کشورها را نادیده می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این قِسم موضع‌گیری‌ها نشان دهنده این است که او دچار یک بهم ریختگی فکری شده است، کسی هم برای حرف‌های او ارزشی قائل نیست.

عضو حزب موتلفه با تاکید براینکه موضع ملت ایران درباره اسرائیل در راهپیمایی 22 بهمن به خوبی به نمایش گذاشته شد، افزود: این گونه مواضع در جامعه ای که میلیون‌ها نفر از راهپیمایان 22 بهمن شعار« مرگ بر اسرائیل» سر دادند نه جا می‌افتد و نه کسی گوشش بدهکار آن است.

ترقی گفت: این افراد جز اینکه خودشان را از مردم جدا می‌کنند و اعتبارشان را از دست می‌دهند نتیجه دیگری از عایدشان نمی‌شود. حتی در محافل آکادمیک و دانشگاهی هم این حرف‌ها پذیرفتنی نیست.

معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه تاکید کرد: اینگونه موضع گیری‌ها نوعی گرا دادن به بیگانگان و آمریکا است که کسانی در داخل کشور دارند که عامل و طرفدار خط فکری آنها باشند. این مواضع نشان دادن وجود پایگاه ستون پنجمی آمریکا در ایران است. خود آنها هم می‌دانند در ایران کسی برای حرف‌های آقای زیباکلام تره خورد نمی کند که حرفش اثری هم داشته باشد.

29220

 

کد N129224

وبگردی